Λίγοι το παρατήρησαν - Γιατί ο Νίστρουπ φορά ένα πολύχρωμο βραχιόλι στο δεξί του χέρι;
Ο ιδιαίτερος λόγος που ο Τζέικομπ Νίστρουπ εμφανίστηκε τόσο στην παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό, όσο και στις προπονήσεις, με ένα πολύχρωμο βραχιόλι στο δεξί του χέρι.
Ο Παναθηναϊκός παρουσίασε το μεσημέρι της Κυριακής (21/6) τον νέο του προπονητή, τον Τζέικομπ Νίστρουπ, στο «Γ. Καλαφάτης», αλλά εκτός των δηλώσεών του, υπήρξε κάτι ιδιαίτερο, που πέρασε -όμως- σχετικά απαρατήρητο.
Ο νεοαποκτηθέντας τεχνικός των «πράσινων» ήταν γεμάτος αυτοπεποίθηση στην παρουσίαση και είναι έτοιμος να «σηκώσει» μανίκια, με την αποστολή να αναχωρεί τη Δευτέρα (22/6) για την προετοιμασία στην Ολλανδία.
Ο Δανός δεν ξεχώρισε μόνο για τα όσα είπε και υποσχέθηκε, αλλά και για το χρωματιστό βραχιόλι που είχε επιλέξει για τη σημαντική αυτή ημέρα. Και όχι, δεν το φόρεσε μονάχα στην παρουσίαση, αλλά και στις προπονήσεις τις προηγούμενες ημέρες και θα συνεχίσει να το φοράει, καθώς για τον ίδιο έχει συμβολική σημασία.
Η υιοθεσία και το ξεχωριστό βραχιόλι που συντροφεύει τον Νίστρουπ
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Νίστρουπ αποχώρησε από τη Βίμποργκ λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2020, όχι επειδή δεν είχε καλή πορεία βρισκόμενος στον πάγκο της ομάδας, αλλά για να αναλάβει έναν δευτερεύοντα ρόλο, ως βοηθός, στην Κοπεγχάγη.
Το γιατί είναι απλό. Μια τηλεφωνική επικοινωνία της συζύγου του με έναν υπεύθυνο το καλοκαίρι του 2020 οδήγησε στην απόφαση που άλλαξε ριζικά τη ζωή τους: την υιοθεσία ενός κοριτσιού. Φυσικά, για να βρίσκονται πιο κοντά στους δικούς τους ανθρώπους, μετακόμισαν στην πρωτεύουσα της Δανίας, όπου λίγο αργότερα ο Νίστρουπ κάθισε στον πάγκο της Κοπεγχάγης. Το ζευγάρι θέλησε να προστατέψει την κόρη τους από τη δημοσιότητα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απέφυγε τις κοινές εμφανίσεις. Ωστόσο, ο Νίστρουπ την έχει πάντα νοητά μαζί του, σαν το προσωπικό του γούρι.
Στην επίσημη παρουσίασή του λοιπόν, ο Δανός φορούσε ένα πολύχρωμο βραχιολάκι, γεμάτο με μαργαριτάρια σε όλα τα χρώματα, το οποίο όπως έχει αποκαλύψει σε παλιότερη συνέντευξή του, το έχει επιλέξει για δυο λόγους: αρχικά, γιατί του αρέσει και δεύτερον, επειδή το έχει φτιάξει η πολυαγαπημένη του κόρη.
Όπως είχε αναφέρει και ο ίδιος ο Τζέικομπ Νίστρουπ σε παλιότερη συνέντευξή του, σε ΜΜΕ της χώρας του, όταν τον ρώτησαν γι' αυτήν την επιλογή του: «Ο ένας λόγος είναι ότι το θεωρώ όμορφο και άλλος ότι είναι φτιαγμένο από την κόρη μου».