Λίσι: «Από αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ είναι το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή μας»

Οι πρώτες δηλώσεις του Αλέσιο Λίσι στο κανάλι του ΠΑΟΚ, μετά την πρόσληψή του.

Ο Αλέσιο Λίσι στην πρώτη του προπόνηση στον ΠΑΟΚ / Πηγή: PAOK FC
Ο Αλέσιο Λίσι στην πρώτη του προπόνηση στον ΠΑΟΚ / Πηγή: PAOK FC

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο ΠΑΟΚ ξεκίνησε μια νέα εποχή, με τον Αλέσιο Λίσι να αντικαθιστά τον Ράζβαν Λουτσέσκου στον πάγκο. Το απόγευμα της Δευτέρας (22/6), έγινε η ανακοίνωσή της συνεργασίας των δύο πλευρών.

Ο Ιταλός τεχνικός πραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη ως προπονητής του «Δικεφάλου του Βορρά», μιλώντας για τη συνεργασία του με τους Λέο Μάτος και Αντρέ Βιερίνια, αλλά και για το τι ζητάει από τους ποδοσφαιριστές του.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Αλέσιο Λίσι

Για την πρώτη του σκέψη όταν έμαθε το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ: «Γνωρίζω φυσικά για την ομάδα, καθώς είναι μία ευρωπαϊκή ομάδα και στην Ιταλία ξέρουμε καλά τον ΠΑΟΚ. Ήταν μία καλή επιλογή για εμένα και χάρηκα πολύ όταν μου μίλησε ο ατζέντης μου για το ενδιαφέρον να αναλάβω την ομάδα».

Για τον λόγο που επέλεξε τον «Δικέφαλο του Βορρά»: «Αποφάσισα να έρθω εδώ γιατί ένιωσα ότι όλο το κλαμπ με ήθελε να είμαι εδώ και έδειχναν σίγουροι για μένα, αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα, όταν πρέπει να επιλέξω».

Για το πως πήγαν οι πρώτες συζητήσεις με τους Μάτος και Βιερίνια: «Πολύ καλά! Από την πρώτη στιγμή που μιλήσαμε, από την πρώτη στιγμή που κάναμε το πρώτο meeting, όλα πήγαν καλά, όλα κατέληξαν καλά».

Για το είδους ποδόσφαιρο θέλει να παίξει ο δικός του ΠΑΟΚ: «Θέλω μία ομάδα που να μπορεί να διαχειριστεί όλες τις φάσεις του παιχνιδιού, να νιώθουμε αυτοπεποίθηση σε κάθε στιγμή του αγώνα και σίγουρα θέλω πραγματικά επιθετική ομάδα, μία πραγματικά πιεστική ομάδα».

Για τα πρώτα πράγματα που ζητάει από τους ποδοσφαιριστές του: «Οι παίκτες μου πρέπει να δίνουν τα πάντα στο χορτάρι, να μάχονται για τη φανέλα, για την ομάδα, για τους φίλους της ομάδας, διότι ξέρω ότι αυτό που θέλουν οι φίλοι του ΠΑΟΚ είναι να δίνουμε τα πάντα».

Για την υπόσχεσή του προς τους φίλους της ομάδας: «Από αυτή τη στιγμή, ο ΠΑΟΚ είναι το πιο σημαντικό πράγμα της ζωής μας, θα παλέψουμε για αυτούς και θα δώσουμε για το κλαμπ όλα όσα έχουμε».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ