Λουτσέσκου: «Γνώριζα πως ο ΠΑΟΚ μιλά με προπονητές όσο ήμουν στη Ρουμανία!» (video)
Ο Ράζβαν Λουτσέσκου μίλησε στο Fox Insider, στην πρώτη του συνέντευξη μετά την αποχώρηση από τον ΠΑΟΚ, όπου αναφέρθηκε στην περίοδο που αντιλήφθηκε ότι ο Δικέφαλος του Βορρά έψαχνε για προπονητή.
Για πρώτη φορά μετά το «διαζύγιο» με τον ΠΑΟΚ, ο Ράζβαν Λουτσέσκου μίλησε στο Fox Insider και τον Κυριάκο Κυριάκο, για το παρασκήνιο της αποχώρησης του από τον Δικέφαλο του Βορρά, αποκαλύπτοντας πως είχε ενημερώσει τη διοίκηση ότι θέλει να παραμείνει στην ομάδα και όποια προσέγγισε του έγινε από το εξωτερικό, την απέρριψε , καθώς είχε συμβόλαιο με τους Θεσσαλονικείς για έναν ακόμη χρόνο.
Παράλληλη δίχως να κατονομάσει έκανε λόγο για ανθρώπους εντός του κλαμπ που πίεζαν, προκειμένου να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ, ενώ αποκάλυψε ότι όσο βρισκόταν στη Ρουμανία γνώριζε ότι οι Θεσσαλονικείς έψαχναν για τον αντικαταστάτη του.
Αναλυτικά όσα ανέφερε:
«Υπάρχουν πολλά πράγματα να ειπωθούν, δεν μου αρέσει που μπαίνω στη θέση να μιλήσω για αυτό, γιατί κανονικά θα έπρεπε να πω, ότι τελείωσε-τελείωσε και τα αισθήματα μου είναι τα αισθήματα μου και προχωράμε μπροστά χωρίς να κοιτάμε πίσω. Υπάρχουν άνθρωποι που θα έπρεπε να φροντίσουν για αυτό, υπάρχουν άνθρωποι που δημιούργησαν την αρνητικότητα αυτές τις στιγμές. Αυτό που συνέβη στις τρεις-τέσσερις εβδομάδες ήταν τρελό. Ο πιο φυσιολογικός τρόπος θα ήταν εγώ και ο κύριος Σαββίδης να δώσουμε τα χέρια, να αγκαλιαστούμε και να προχωρήσουμε μπροστά.
Ήμουν πιστός στον σύλλογος, ήμουν πιστός στον κύριο Σαββίδη. Το 2019 έφυγα γιατί θεώρησα πως ήταν ώρα να φύγω, λόγω όσων συνέβησαν. Είχα την προσφορά από την Αλ Χιλάλ από τις 14 Μαϊου, μετά τον νταμπλ και είπα όχι, θέλω να μείνω στον ΠΑΟΚ και να συνεχίσω έχοντας πάλι ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο. Μετά από ένα μήνα έφτασα στο σημείο που είπα τέλος και έπρεπε να φύγω κι έφυγα. Είπα στον ατζέντη μου δεν θέλω πλέον να μείνω εδώ, ρώτα αν ενδιαφέρονται ακόμη.
Το 2024, ήταν ένα μάθημα για εμένα. Δεν έχω κάποια στρατηγική, αποφασίζω με το συναίσθημα, είναι καθαρό συναίσθημα, είναι αποφάσεις καρδιάς. Το 2024 ομάδα με ήθελε και ήταν έτοιμη να πληρώσει τη ρήτρα και ο κύριος Σαββίδης με κάλεσε και με ρώτησε τι είναι αυτό; Του είπα αφεντικό, είμαι πιστός σε σένα, έστειλα το κλαμπ να μιλήσει με σένα, αν μου πεις μη φύγεις τότε δεν φεύγω, αν θέλεις να φύγω θα φύγω. Μου είπε μείνε, σε παρακαλώ μείνε.
Φέτος συνέβη το ίδιο. Βασικά όχι ακριβώς το ίδιο. Ήμουν στη Ρουμανία και την ίδια στιγμή ξεκίνησαν δύο ιστορίες, η μία ήταν ότι ο ΠΑΟΚ έψαχνε προπονητές για να με αλλάξει, Το ήξερα ότι συμβαίνει αυτό, είχε διαρρεύσει στα ΜΜΕ άλλωστε. Επίσης ο κόσμος του ποδοσφαίρου είναι μικρός οι μάνατζερ μιλάνε κι έφτασε και σε εμάς. Η δεύτερη ιστορία είναι πως ήμουν κοντά σε ένα κλαμπ στην Τουρκία κλπ. Οταν πάω στη Ρουμανία είναι σημαντικό να μιλάω μαζί τους, πηγαίνω μια φορά στους έξι μήνες και με ρώτησαν αν θα πάω στην ομάδα από την Τουρκία, είπα πως έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ δεν θέλω να απογοητεύσω τον κόσμο που με σέβεται και μου δείχνει αγάπη. Θέλω να ολοκληρώσω το συμβόλαιο μου. Την ίδια στιγμή σκεφτόμουν πως ο ΠΑΟΚ διαρρέει ότι μιλάει με προπονητές και ανέφερα ότι δεν θέλω να φύγω, αλλά αν το κλαμπ με αλλάξει είναι άλλη ιστορία και επέμεινα σε αυτό. Εκείνη την περίοδο δυο άλλα κλαμπ επικοινώνησαν και είπα θέλω να μείνω στον ΠΑΟΚ. Το ένα κλαμπ συνέχισε να πιέζει και είπα κοιτάξτε ευχαριστώ πολύ το σέβομαι, αλλά θέλω να σεβαστώ το συμβόλαιο μου.
Τους έστειλα στην Μαρία Γκοντσαρόβα, αυτή με ρώτησε τι θέλω και είπα να μείνω. Μετά από δύο ημέρες ήθελαν να μιλήσουν με τον κύριο Σαββίδη, πιστεύω ότι κάποιος από τον ΠΑΟΚ πίεζε και ήταν μπλεγμένος σε αυτό, αλλά δεν θέλω να μπω σε κουτσομπολιά και έγινε ό,τι έγινε. Από την πλευρά μου ήμουν ειλικρινής. Κάποια στιγμή ένιωσα με δεν μου συμπεριφέρονταν δίκαια και είπα δεν πάω πουθενά έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο, σεβαστείτε το».