Λουτσέσκου: «Θα ήθελα ένα διαφορετικό αποχαιρετισμό με τον κόσμο του ΠΑΟΚ»
Ο Ράζβαν Λουτσέσκου εξέφρασε το παράπονό του, στην πρώτη του συνέντευξη μετά την αποχώρησή του από τον ΠΑΟΚ.
Στην πρώτη του συνέντευξη μετά το «διαζύγιο» με τον ΠΑΟΚ, ο Ράζβαν Λουτσέσκου, μιλώντας στον Κυριάκο Κυριάκο και τη «Fox Insider», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο γεγονός ότι δεν μπόρεσε να αποχαιρετήσει όπως θα ήθελε τον κόσμο του «Δικεφάλου του Βορρά», τονίζοντας όμως ότι θα είναι για πάντα ευγνώμων στον Ιβάν Σαββίδη.
«Αυτό που λένε οι ψυχολόγοι είναι να καταφέρεις να αποφύγεις τον θόρυβο. Γιατί ο θόρυβος αυτός είναι πολύ τοξικός. Και σ’ αυτές τις στιγμές γιατί υπάρχουν στιγμές έντασης, όταν τα πράγματα δεν είναι πολύ ξεκάθαρα από την αρχή και μετά είναι θέμα χρόνου, είναι μια περίοδος και μετά γίνονται όλο και μεγαλύτερα και μεγαλύτερα και φτάνουμε σε ένα σημείο που δεν μας αρέσει. Για παράδειγμα είναι καλύτερα να μη μιλάμε. Τελείωσε.
Ο σύλλογος έχει το δικαίωμα να αλλάξει και αυτό είναι πολύ σωστό. Είναι ώρα να αλλάξεις. Χρειάζεσαι έναν άλλον άνθρωπο για να δουλέψεις, να μάθεις από άλλου είδους εμπειρία. Άρα είναι πολύ σωστό. Το μόνο που θα ήθελα είναι να είχα έναν διαφορετικό τρόπο αποχαιρετισμού με τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Πρέπει να ευχαριστήσω τον κύριο Σαββίδη γι’ αυτή τη μεγάλη περίοδο των επτά χρόνων που περάσαμε μέσα από απίστευτα συναισθήματα. Του είμαι ευγνώμων», ανέφερε χαρακτηριστικά.