Mark Zuckerberg: Παρουσίασε τα νέα έξυπνα γυαλιά της Meta με τεχνητή νοημοσύνη

Ο CEO της Meta, Mark Zuckerberg, ανέβηκε στη σκηνή την Τετάρτη για να παρουσιάσει τη νέα γενιά φορητών συσκευών της εταιρείας που ενσωματώνουν τεχνητή νοημοσύνη: ένα ζευγάρι έξυπνα γυαλιά με μια μικροσκοπική οθόνη μέσα στο φακό.
Τα γυαλιά Meta Ray-Bans Display αντιπροσωπεύουν το επόμενο βήμα της εταιρείας προς ένα μέλλον όπου όλοι περνάμε λιγότερο χρόνο κοιτάζοντας την οθόνη του κινητού μας. Αντί γι’ αυτό, θα μπορούμε να αλληλεπιδρούμε με την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης της Meta (όπως και με τα μηνύματα, τις φωτογραφίες μας και το υπόλοιπο ψηφιακό μας περιβάλλον) μέσω γυαλιών που δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από τους συνηθισμένους οπτικούς φακούς ή τα γυαλιά ηλίου.
Τα Display και άλλες νέες φορητές συσκευές αποτελούν μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να κάνει το AI αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής των χρηστών, καθώς ανταγωνίζεται άλλους μεγάλους παίκτες του κλάδου για τη δημιουργία των πιο προηγμένων και ευρέως χρησιμοποιούμενων μοντέλων.
«Τα γυαλιά είναι η ιδανική μορφή συσκευής για την προσωπική υπερνοημοσύνη, επειδή σου επιτρέπουν να παραμένεις παρών στη στιγμή, ενώ έχεις πρόσβαση σε όλες αυτές τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης που σε κάνουν πιο έξυπνο, σε βοηθούν να επικοινωνείς καλύτερα, να βελτιώνεις τη μνήμη σου και τις αισθήσεις σου», δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ.
Ο Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε τα νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας του στο ετήσιο συνέδριο Meta Connect — όπου η εταιρεία παρουσιάζει νέες τεχνολογίες AI, εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας καθώς και φορητές συσκευές — από τα κεντρικά της στο Μένλο Παρκ της Καλιφόρνια την Τετάρτη. Η Meta παρουσίασε επίσης την τελευταία έκδοση των πιο απλών Ray-Ban smart glasses, τη Gen 2, καθώς και τα νέα αθλητικά γυαλιά Meta Oakley Vanguard· και νέες εμπειρίες για τα VR headsets Quest 3, που περιλαμβάνουν παιχνίδια, μια νέα εφαρμογή ψυχαγωγίας και συνεργασία με το Disney+ για το Horizon, την καθηλωτική εμπειρία «metaverse» της Meta.
Τα έξυπνα γυαλιά παραμένουν ένα σχετικά εξειδικευμένο προϊόν, αλλά η υιοθέτησή τους από τους καταναλωτές αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.
Η Ray-Ban και μητρική της Essilor Luxottica, συνεργάτης της Meta, δήλωσε τον Ιούλιο ότι τα έσοδα από τα γυαλιά Meta υπερτριπλασιάστηκαν σε ετήσια βάση. Η εταιρεία επιδιώκει να παράγει 10 εκατομμύρια ζευγάρια γυαλιά Meta κάθε χρόνο ξεκινώντας από το 2026.