Μελής: «Ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη η ομόφωνη συμφωνία ΕΣΑΚΕ - ΣΚΑΪ»

Ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ, Μιχάλης Μελής, μίλησε για την ομόφωνη συμφωνία με τον ΣΚΑΪ, κάνοντας λόγο για συνεχή αναβάθμιση του μπάσκετ.

Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Stoiximan GBL, Μιχάλης Μελής / Πηγή: Eurokinissi
Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Stoiximan GBL, Μιχάλης Μελής / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Στον ΣΚΑΪ μετακομίζουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Stoiximan GBL, έπειτα από διαπραγματεύσεις ανάμεσα στο κανάλι και την ΕΡΤ. Αν και η δημόσια τηλεόραση επανήλθε με νέα πρόταση, η πλευρά του Γιάννη Αλαφούζου έκανε τη δική της ρελάνς, φτάνοντας την προσφορά στα 24 εκατομμύρια ευρώ για τρία χρόνια (8 εκατομμύρια ανά αγωνιστική περίοδο). Η εξέλιξη αυτή φέρνει το επαγγελματικό μπάσκετ σε νέα τηλεοπτική στέγη, με αυξημένα έσοδα για τις ομάδες της λίγκας.

Με αφορμή αυτή την ιστορική αλλαγή, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Λίγκας, Μιχάλης Μελής, προέβη στην ακόλουθη επίσημη δήλωση: «Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ αποδέχθηκε ομόφωνα την πρόταση του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Stoiximan GBL για τα επόμενα 2+1 χρόνια. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη, η οποία μας χαροποιεί ιδιαίτερα και επιβεβαιώνει τη συνεχή αναβάθμιση του επαγγελματικού μπάσκετ, το οποίο προσελκύει ολοένα και περισσότερους ισχυρούς συνεργάτες και επενδυτές.

Παράλληλα, με την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας με την ΕΡΤ, αισθάνομαι την ανάγκη, εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου και όλων των ομάδων της Stoiximan GBL, να εκφράσω τις θερμές μας ευχαριστίες προς τη Διοίκηση και το σύνολο του προσωπικού της δημόσιας τηλεόρασης».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google