Συγκλονιστική μαρτυρία για τον τρόπο που επικοινωνεί ο Σουμάχερ: «Δεν μιλάει, αλλά...»

Ο Μίκαελ Σουμάχερ, δεν έχει εμφανιστεί δημόσια από τότε που έπεσε σε κώμα μετά από ένα ατύχημα στο σκι το 2013. Ωστόσο, ο πρώην μάνατζέρ του και άλλοτε πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ΚΠΡ, Φλάβιο Μπριατόρε, λέει ότι μιλάει συχνά με την οικογένεια του Γερμανού θρύλου.
Ο πρώην επικεφαλής της Benetton ήταν στο πλάι του Σουμάχερ όταν εκείνος κατέκτησε τα πρώτα του πρωταθλήματα και σήμερα παραμένει κοντά στην οικογένεια και ιδιαίτερα στην Κορίνα, σύζυγο και σιωπηλό φύλακα άγγελό του Γερμανού όλα αυτά τα χρόνια.
Ο 75χρονος Μπριατόρε εμφανίστηκε να επιβεβαιώνει σε ιταλική εφημερίδα ότι ο Σουμάχερ είναι κλινήρης, εν μέσω ελάχιστων λεπτομερειών για την κατάστασή του λόγω της δέσμευσης της συζύγου του Κορίνα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής.
«Αν κλείσω τα μάτια μου», είπε στην Corriere della Sera: «Τον βλέπω να χαμογελάει μετά από μια νίκη. Προτιμώ να τον θυμάμαι έτσι παρά απλώς ξαπλωμένο σε ένα κρεβάτι. Η Κορίνα κι εγώ μιλάμε συχνά, όμως».
Η ενημέρωση του Μπριατόρε έρχεται μετά από ισχυρισμό της πρώην συζύγου του, Ελιζαμπέτα Γκρεγκοράτσι, η οποία είπε: «Ο Μάικλ δεν μιλάει, επικοινωνεί με τα μάτια του. Μόνο τρία άτομα μπορούν να τον επισκεφτούν και ξέρω ποιοι είναι».
Οι ισχυρισμοί ότι ο Σουμάχερ δεν μπορεί πλέον να μιλήσει επανέλαβαν ο γιος του, Μικ, σε ένα ντοκιμαντέρ του Netflix το 2021 για τη ζωή του πατέρα του.
«Νομίζω ότι εγώ και ο μπαμπάς θα καταλαβαίναμε ο ένας τον άλλον με διαφορετικό τρόπο τώρα», είχε πει ο 26χρονος οδηγός. Στο ντοκιμαντέρ του 2021, η Κορίνα έδωσε μια σπάνια ενημέρωση, αποκαλύπτοντας ότι ο Σουμάχερ εξακολουθεί να υποβάλλεται σε αποκατάσταση μετά τους τραυματισμούς που του άλλαξαν τη ζωή.
Τον περασμένο Απρίλιο, ο Σουμάχερ υπέγραψε ένα κράνος για φιλανθρωπικό σκοπό με τη βοήθεια της Κορίνα. Το συγκεκριμένος κράνος τέθηκε προς πώληση, ώστε να συγκεντρωθούν χρήματα για το φιλανθρωπικό ίδρυμα Race Against Dementia του σερ Τζάκι Στιούαρτ.
Ο Σουμάχερ είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς της F1 όλων των εποχών, έχοντας κερδίσει παγκόσμιους τίτλους το 1994, το 1995 και πέντε συνεχόμενα χρόνια από το 2000 έως το 2004.
Επίσης, σημείωσε 71 ταχύτερους γύρους και 155 βάθρα κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής του καριέρας.