Μόουζες Ράιτ στο Athletiko: «Θέλω να συνεχίσω στην Μπαρτσελόνα - Γι' αυτό πόσταρα το γκράφιτι της Θύρας 7» (video)
Ο Μόουζες Ράιτ έδωσε το «παρών» στο Stoiximan Aegean Ball Festival, μίλησε στο Athletiko και ξεκαθάρισε τα πάντα γύρω από το μέλλον του.
Μετά από μία γεμάτη και εκπληκτική σεζόν με την φανέλα της Ζάλγκιρις ο Μόουζες Ράιτ βρέθηκε για πρώτη φορά στο νησί της Σύρου, καλεσμένος του Γιώργου Πρίντεζη στο Stoiximan AegeanBall Festival.
Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού μίλησε στο Athletiko για το επόμενο βήμα της καριέρας του, την κατάκτηση της Ευρωλίγκας από τους ερυθρόλευκους και ένα γκράφιτι με χρώμα «αιωνίων».
Aναλυτικά οι δηλώσεις του Μόουζες Ράιτ στο Athletiko
«Είναι ένα πολύ όμορφο νησί και είναι η πρώτη μου φορα σε νησί. Είναι ένα μεγάλο νησί και κάνω διακοπές. Το φεστιβάλ είναι υπέροχο και όλοι όσοι ήρθαν εδώ είναι πολύ καλοί».
Ποια η άποψή σου για την κατάκτηση της Euroleague από τον Ολυμπιακό;
«Όλοι οι φίλοι μου, όλοι οι άνθρωποι του οργανισμού είχαν εκπληκτική σεζόν και το άξιζαν. Έκαναν τη δουλειά και είμαι περήφανος γι αυτούς».
Για την δική σου σεζόν με την Ζάλγκιρις;
«Όλοι μου λένε πως είχα μία καλή σεζόν στην Ευρωλίγκα με την Ζάλγκιρις. Τους αφήνω να μιλάνε αλλά σίγουρα υπάρχει χώρος για προσωπική βελτίωση και ελπίζω να τους το δείξω την επόμενη φορά που θα κερδίσουμε».
Είδαμε ένα γκράφιτι που ανέβασες σε στόρι στο Instagram. Πως προέκυψε αυτό;
«Είμαι σε διακοπές και ό,τι ωραίο βλέπω το τραβάω φωτογραφία και το ανεβάζω».
Υπάρχει φήμη για εσένα και τον Παναθηναϊκό, πως υπάρχει ενδιαφέρον. Τι έχεις να πεις γι αυτό;
«Ενδιααφέρον μπορεί να δείξουν αρκετές ομάδες. Είχα μία καλή σεζόν στην Ζάλγκιρις αλλά θεωρώ πως στο τέλος θέλω να πάω στη Μπαρτσελόνα».