Ο Άρης έγινε ξανά προορισμός για παίκτες από το πάνω ράφι
Ο Αλέξης Σαββόπουλος γράφει για το status του Άρη που αλλάζει καθιστώντας την ομάδα της Θεσσαλονίκης μια επιλογή για παίκτες επιπέδου euroleague.
Όπως πολύ εύστοχα σχολίαζαν αρκετοί φίλοι του Άρη, την Κυριακή (21/6) όταν έγινε γνωστή η είδηση ότι η ομάδα τους βρίσκεται μια ανάσα από την ανακοίνωση μιας ακόμη σπουδαίας προσθήκης, αυτής του Ματ Μόργκαν από την Βίρτους Μπολόνια, φέτος η ΚΑΕ δεν τους επιτρέπει ούτε ένα… πλατσούρισμα με την ησυχία τους να κάνουν στην λατρεμένη Χαλκιδική. Τρέχουν κάθε λίγο στις οθόνες κινητού ή tablet, μπας και σκάσει η επόμενη βομβίτσα. Και… ευτυχώς για αυτούς Νίκος Ζήσης και Βασίλης Σπανούλης δεν τους αφήνουν με το παράπονο. Τα «χτυπήματα» είναι διαδοχικά και πλέον δεν αφορούν μόνο το σήμερα αλλά και το αύριο. Γιατί πως αλλιώς μπορεί να εκληφθεί η απόκτηση του μόλις 16 ετών, Ντιμίτριγε Πούρτιτς από τον Ερυθρό Αστέρα, όταν μιλάμε για ένα σούπερ ταλέντο στην ηλικία του.
Ευτυχώς για τους φίλους του Άρη που το… γλυκό αυτό βασανιστήριο θα λάβει τέλος σύντομα αφού με τις συντονισμένες κινήσεις που έχουν γίνει, έχει ήδη καλυφθεί το 70-80% του ρόστερ. Δυο-τρεις πινελιές μένουν ακόμη (δηλαδή ένα τριάρι και ένας ψηλός και να ξεκαθαρίσει το θέμα με τους αδέρφια Αντετοκούνμπο) και μετά… βουρ για μακροβούτια, συζητήσεις κάτω από την ομπρέλα και όνειρα για το potential του ρόστερ που δημιουργείται. Όχι για ban, ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα.
Τη νέα κατάσταση πάντως δεν είναι εύκολο να τη συνηθίσεις για να είμαστε ειλικρινείς. Την ευκολία με την οποία πλέον το club πείθει παίκτες να αφήσουν τη χλιδή και τα λούσα της EuroLeague, επιλέγοντας τον Άρη και το λιγότερο φανταχτερό-αλλά αναβαθμισμένο- Eurocup. Κάτι θα βλέπουν. Κάτι καλό αντιλαμβάνονται ότι πάει να γίνει. Και μόνο ασήμαντο δεν είναι το γεγονός ότι ο Άρης Θεσσαλονίκης αποτελεί προορισμό. Ξεκάθαρη επιλογή για αρκετούς που θα μπορούσαν να συνεχίσουν να βγάζουν το ψωμάκι τους στη euroleague. Καλά τα χρήματα που παρέχει ο Ρίτσαρντ Σιάο (2εκ θα πάρει ο Μόργκαν όπως γράφουν οι Ιταλοί) αλλά δεν αρκούν. Η πρόσληψη του Σπανούλη ήταν κίνηση… ρουά ματ, ικανή να κάμψει και τις τελευταίες αντιστάσεις που μπορεί να είχαν κάποιοι. Να αλλάξει μια και καλή το status.
Πείθοντας την οικογένεια ενός 16χρονου από μια βαθιά μπασκετική χώρα, όπως είναι η μεγάλη των πλάβι σχολή, να θεωρεί ότι στον Άρη το ταλαντούχο… βλαστάρι της θα έχει την ιδανική εξέλιξη. Ο Άρης εδραιώνει σιγά-σιγά το όνομά του ως μια ξεκάθαρη επιλογή για πολύ κόσμο. Ένα safe προορισμό στην Ελλάδα, πλην Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού. Όχι απλά ένα σκαλοπάτι καριέρας αλλά ως μια ευκαιρία να διεκδικήσουν στόχους. Και να τους πετύχουν.
Ένα είναι βέβαιο. Ότι μόλις σε λίγες μέρες συμπληρωθεί το παζλ θα είναι τέτοια η αναμονή που είναι βέβαιο ότι θα ζήσουμε sold out στο πρώτο φιλικό που θα είναι ανοικτό για τον κόσμο…
ΥΓ. Τα χτυπήματα κάτω από τη μέση στον Βασίλη Σπανούλη άρχισαν. Με όχημα την Εθνική και την επιλογή του να πάρει τον Ελάιζα και όχι τον Ναζ Μήτρου Λονγκ. Ο Σπανούλης είναι το δέντρο, το δάσος είναι ο ίδιος ο Άρης που σε κάποιους εντός των τειχών δεν αρέσει που δυναμώνει. Για τον Σπανούλη και τον Ζήση ο διαχωρισμός είναι ξεκάθαρος όσον αφορά την Εθνική. Όπως θα έπρεπε να είναι και στο μυαλό μερικών που εξακολουθεί να λειτουργεί με λογικές περασμένων δεκαετιών.