«Ο Ηρακλής συζητά με την Ουντινέζε για τον Ίκερ Μπράβο»
Σύμφωνα με ανάρτηση του δημοσιογράφου, Ρούντι Γκαλέτι ο Ηρακλής διαπραγματεύεται με την Ουντινέζε για την απόκτηση του 21 ετών Ισπανού επιθετικού, Ίκερ Μπράβο.
Τα μεταγραφικά σενάρια για τον Ηρακλή στην Ιταλία συνεχίζονται. Μετά τους Λορέντζο Ινσίνιε, Ματία Ντε Σίλιο ένα ακόμα όνομα από το ιταλικό πρωτάθλημα έρχεται να προστεθεί ως υποψήφιο μεταγραφικό «χτύπημα» του «γηραιού». Ο λόγος για τον 21 ετών Ισπανό επιθετικό, Ικερ Μπράβο της Ουντινέζε!
Ο δημοσιογράφος, Ρούντι Γκαλέτι με ανάρτησή του στο «Χ» έγραψε:
«Ο Ηρακλής βρίσκεται σε συζητήσεις με την Ουντινέζε για τον Ίκερ Μπράβο. Ο 21 ετών Ισπανός επιθετικός, ο οποίος την περσινή σεζόν δόθηκε δανεικός στη Λας Πάλμας, είναι στόχος για την ενίσχυση της επιθετικής γραμμής της ελληνικής ομάδας».
Ο Μπράβο ανήκει στην Ουντινέζε και έχει συμβόλαιο για δύο ακόμα χρόνια. Με τη Λας Πάλμας την περσινή σεζόν έπαιξε σε 19 αγώνες, ενώ με την Ουντινέζε έχει απολογισμό 41 συμμετοχές και 4 γκολ. Είναι 21 χρόνων (13/01/2005) και ξεκίνησε από τις ακαδημίες της Μπαρτσελόνα.
Το 2021 ο Μπράβο εντάχθηκε στην U19 της Μπάγερ Λεβερκούζεν (14 συμμετοχές, 7 γκολ, 3 ασίστ). Μάλιστα, στις 7 Νοεμβρίου 2021 έπαιξε αλλαγή στο 1-1 της Μπάγερ με τη Χέρτα και έγραψε ιστορία ως ο νεαρότερος του συλλόγου που αγωνιζόταν και ο δεύτερος πιο νέος που έπαιζε στη Bundesliga.
Έπειτα από 2 συμμετοχές με τις «ασπιρίνες» ο Ισπανός επιθετικός μετακινήθηκε στη Ρεάλ Μαδρίτης Καστίγια με τη μορφή δανεισμού. Εκεί είχε απολογισμό 25 συμμετοχές και 3 γκολ, ενώ με την U19 έπαιξε σε 11 αγώνες, σκόραρε 6 φορές και έδωσε 5 ασίστ.
Το καλοκαίρι του 2024 η Ουντινέζε απέκτησε τον Μπράβο και τον Ιανουάριο δόθηκε δανεικός στη Λας Πάλμας. Είναι διεθνής με τις μικρές Εθνικές της Ισπανίας και η τελευταία του παρουσία με την U21 ήταν τον Νοέμβριο του 2025.
Ο Μπράβο ήταν μέλος και της Εθνικής Ισπανίας U20 που έφτασε ως τα προημιτελικά του αντίστοιχου Παγκοσμίου Κυπέλλου. Στη διοργάνωση τότε είχε βρει δίχτυα δύο φορές απέναντι στη Βραζιλία και το Μεξικό.