Ο Μοντέρο είπε «αντίο» στη Βαλένθια

Τέλος ο Ζαν Μοντέρο από τη Βαλένθια - Έτοιμος για το επόμενο βήμα στον Ολυμπιακό!

Ο Ζαν Μοντέρο αποχαιρετάει τη Βαλένθια
Ο Ζαν Μοντέρο αποχαιρετάει τη Βαλένθια

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η Βαλένθια κατέκτησε το πρωτάθλημα Ισπανίας το βράδυ της Τετάρτης (24/06) κάνοντας το 3-1 στη σειρά των τελικών με τη Μπαρτσελόνα, με τον Ζαν Μοντέρο να πραγματοποιεί ξανά απίθανη εμφάνιση.

Ο Δομινικανός γκαρντ θα αποχωρήσει από την Ιβηρική Χερσόνησο και όπως έχει ήδη γνωστοποιηθεί, υπογράφει με τον Ολυμπιακό και θα παίζει μπάσκετ υπό τις οδηγίες του Γιώργου Μπαρτζώκα.

Στη φιέστα της Βαλένθια για τον τίτλο, ο νεαρός γκαρντ ανέφερε ότι «Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου».

Ουσιαστικά, ξεκαθάρισε με τη δήλωσή του αυτή ότι δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να παραμείνει στην Roig Arena, παρότι οι φίλοι της ομάδας προσπάθησαν να τον πείσουν να συνεχίσει την καριέρα του εκεί.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google