Ο Νέντοβιτς μίλησε στο Athletiko για το μέλλον του - Τι είπε για Ομπράντοβιτς και Παναθηναϊκό (video)

Καλεσμένος στο Stoiximan AegeanBall Festival ήταν ο Νεμάνια Νέντοβιτς που μίλησε στην κάμερα του Athletiko για Μονακό, Παναθηναϊκό και τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του.

Ο Νέντοβιτς μίλησε στο Athletiko για το μέλλον του - Τι είπε για Ομπράντοβιτς και Παναθηναϊκό (video)

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο Νεμάνια Νέντοβιτς ήταν ένας από τους εκλεκτούς καλεσμένους του Stoiximan AegeanBall Festival και μίλησε στο Athletiko για τη σεζόν με Μονακό που ολοκληρώθηκε, το επόμενο βήμα στην καριέρα του αλλά και τη νέα σελίδα στον Παναθηναϊκό.

Ο Σέρβος γκαρντ στάθηκε επίσης στην όμορφη πρωτοβουλία του Γιώργου Πρίντεζη στου οποίου το κάλεσμα ανταποκρίθηκε.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νέντοβιτς στο Athletiko

Η πρώτη σου φορά στο φεστιβάλ, πως σου φαίνεται;

«Είναι η πρώτη μου φορά. Προσπάθησα να έρθω και πέρσι αλλά δεν τα κατάφερα, όμως φέτος είμαι εδώ. Χαίρομαι που βλέπω γνώριμα πρόσωπα, να περάσουμε καλά και να το απολαύσουμε.

Ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του Πρίντεζη. Ήταν αντίπαλος αλλά είναι θρύλος του ευρωπαϊκού μπάσκετ και πάντα δείχνει σεβασμό. Ήθελα και εγώ να το ανταποδώσω και χαίρομαι που ήρθα να βοηθήσω και εγώ σε αυτό που κάνει και να είμαι μέρος»

Για τη σεζόν στη Μονακό και το πώς εξελίχθηκε

«Κρατάω τις καλές στιγμές αλλά ήταν δύσκολη. Ενδιαφέρουσα σεζόν αλλά κατακτήσαμε τα πάντα και δεν έχει ξανασυμβεί στη γαλλική λίγκα ξανά επομένως είναι ιστορική σεζόν για εμάς αλλά σίγουρα είχε πολύ ενδιαφέρον.

Δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει το μέλλον, θα δούμε».

Για την αλλαγή σελίδας στον Παναθηναϊκό με την έλευση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς 

«Ο Παναθηναϊκός αξίζει να είναι στην κορυφή του ευρωπαϊκού μπάσκετ κάθε χρόνο λόγω της ιστορίας του και των φιλάθλων. Διάλεξαν τον Ζέλικο και είναι ο σωστός άνθρωπος για να τους φέρει ξανά στην κορυφή επομένως χαίρομαι για τον Παναθηναϊκό».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google