Ο Ολυμπιακός «έδεσε» τον Γιώργο Μπαρτζώκα έως το 2029
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός γνωστοποίησε την επέκταση του συμβολαίου του Γιώργου Μπαρτζώκα έως το καλοκαίρι του 2029. Ο πολυνίκης Έλληνας κόουτς παραμένει στο λιμάνι για τα επόμενα τρία χρόνια!
Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία τη σεζόν 2025-26, κατακτώντας την EuroLeague και το ελληνικό πρωτάθλημα. Ο δημιουργός της ομάδας αυτής, ο άνθρωπος που έχει οδηγήσει τους «ερυθρόλευκους» σε πέντε συνεχόμενα Final Four και σε δύο ευρωπαϊκά τρόπαια συνολικά, μένει στο λιμάνι για τα επόμενα τρία χρόνια!
Ο «αρχιτέκτονας» των Πειραιωτών, ο κόουτς Μπαρτζώκας, ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό, έως το καλοκαίρι του 2029.
«Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι.
Η ανανέωση της συνεργασίας μας για τα επόμενα τρία χρόνια με γεμίζει χαρά και συγκίνηση. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επαγγελματική στέγη. Είναι η ομάδα μου, το σπίτι μου και το πιο μακρύ ταξίδι της πορείας μου στο χώρο. Μαζί του αξιώθηκα να ζήσω αξέχαστες στιγμές και χρέος όλων μας είναι παλέψουμε για ακόμα περισσότερες.
Θέλω προτιστως να ευχαριστήσω τους προέδρους της ομάδας μας Γιώργο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο για τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Μια σχέση που σφυρηλατήθηκε μέσα σε αμοιβαίο σεβασμό, ειλικρίνεια και κοινό όραμα για την πρόοδο του Ολυμπιακού.
Η αμφίδρομη σύνδεση με τους φιλάθλους μας αποτελεί για μένα ανεξάντλητη πηγή δύναμης. Είναι το καύσιμο που με ωθεί να συνεχίζω με το ίδιο πάθος και την ίδια αίσθηση ευθύνης απέναντι στην ομάδα.
Τα συναισθήματα που μας χαρίζει ο Ολυμπιακός δεν εξοφλούνται. Η μόνη μορφή ανταπόδοσης είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να τον κάνουμε μεγαλύτερο, ισχυρότερο και όσο τον δυνατόν πιο αντάξιο της ιστορίας του.
Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι», δήλωσε ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό.