Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε την τερματοφύλακα που «σφράγισε» τον τίτλο του στο Champions League

Μία από τις πρωταγωνίστριες της θριαμβευτικής σεζόν της ομάδας πόλο Γυναικών του Ολυμπιακού αποτελεί πλέον παρελθόν από την ομάδα.

Η Ολλανδή Μπριτ Φαν ντεν Ντόμπελστιν με το σκουφάκι του Ολυμπιακού / Πηγή: Eurokinissi
Η Ολλανδή Μπριτ Φαν ντεν Ντόμπελστιν με το σκουφάκι του Ολυμπιακού / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Οι «ερυθρόλευκοι» ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της συνεργασίας τους με την Μπριτ Φαν Ντεν Ντόμπελστιν, η οποία μέσα σε μόλις έναν χρόνο κατάφερε να συνδέσει το όνομά της με μία από τις πιο επιτυχημένες χρονιές στην ιστορία του τμήματος πόλο γυναικών του Ολυμπιακού.

Η Ολλανδή τερματοφύλακας υπήρξε σημαντικό μέλος στην πορεία του Ολυμπιακού προς την κατάκτηση και των τεσσάρων τίτλων που κατέκτησε τη φετινή περίοδο. Champions League, πρωτάθλημα Ελλάδας, Κύπελλο και Super Cup προστέθηκαν στη συλλογή των «ερυθρόλευκων», με τη Φαν Ντεν Ντόμπελστιν να έχει καθοριστική συμβολή κάτω από τα δοκάρια, όταν τη χρειάστηκε η ομάδα.

Ξεχωριστή θέση στην κοινή πορεία των δύο πλευρών έχει φυσικά ο τελικός του Champions League. Εκεί, η διεθνής γκολκίπερ πραγματοποίησε μία εμφάνιση που θα μείνει χαραγμένη στην ιστορία του συλλόγου, αποκρούοντας τρία πέναλτι και συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιστροφή του Ολυμπιακού στην κορυφή της Ευρώπης. Μία εμφάνιση που την καθιέρωσε στις συνειδήσεις των φιλάθλων.

Στην ανακοίνωσή του, ο Ολυμπιακός ευχαρίστησε την αθλήτρια για την προσφορά της, τονίζοντας πως αγάπησε τον σύλλογο και αγαπήθηκε από όλους, ενώ της ευχήθηκε υγεία και επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας της, αφήνοντας παράλληλα ανοιχτή την πόρτα για μια μελλοντική επιστροφή.

Λίγες ώρες αργότερα, η ίδια η Φαν Ντεν Ντόμπελστιν αποχαιρέτησε τον κόσμο του Ολυμπιακού μέσω ανάρτησής της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται για ένα οριστικό «αντίο», αλλά για ένα μεγάλο «ευχαριστώ».

Αν έρθει η σωστή στιγμή, θα επιστρέψω χωρίς δεύτερη σκέψη

Η Ολλανδή τερματοφύλακας εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της προς τις συμπαίκτριές της, το προπονητικό επιτελείο, το προσωπικό της ομάδας και τους φιλάθλους, υπογραμμίζοντας ότι οι στιγμές που έζησε στον Πειραιά θα τη συνοδεύουν για πάντα. Παράλληλα, αποκάλυψε πως η απόφαση της αποχώρησης σχετίζεται με προσωπικούς λόγους και αποφάσεις, ενώ παραδέχτηκε ότι πρόκειται για μία ιδιαίτερα δύσκολη επιλογή, καθώς ο Ολυμπιακός αποτελεί έναν ξεχωριστό σύλλογο που σημαίνει πολλά για την ίδια.

«Αυτό δεν είναι ένα οριστικό αντίο. Αν έρθει η σωστή στιγμή, θα επιστρέψω χωρίς δεύτερη σκέψη», ανέφερε χαρακτηριστικά, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να φορέσει ξανά στο μέλλον το σκουφάκι του Ολυμπιακού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ολλανδή θα επιστρέψει στην χώρα της και στον σύλλογο Ντε Τσάαν τον οποίο πέρυσι άφησε για τον Ολυμπιακό.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ