Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Πασχαλάκη

Έπειτα από τέσσερα χρόνια στον Ολυμπιακό ο 36χρονος τερματοφύλακας, Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί παρελθόν από τους «ερυθρόλευκους».

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης / Πηγή: Int
Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης / Πηγή: Int

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο κύκλος του Αλέξανδρου Πασχαλάκη στον Ολυμπιακό έκλεισε. Ο 36χρονος τερματοφύλακας ήταν γνωστό ότι δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του με την πειραϊκή ομάδα και το «αντίο» επισημοποιήθηκε την Παρασκευή (26/06).

Ο διεθνής τερματοφύλακας, ο οποίος πανηγύρισε ένα πρωτάθλημα, ένα Κύπελλο και ένα Conference League με την πειραϊκή ομάδα, αποτελεί παρελθόν.

Ο Πασχαλάκης είχε μετακινηθεί από τον ΠΑΟΚ στον Ολυμπιακό το καλοκαιρι του 2022. Υπερασπίστηκε την εστία των «ερυθρόλευκων» σε 79 αγώνες, ενώ πέρυσι έπαιξε σε 2 ματς Κυπέλλου και 1 στο Champions League.

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός με ανάρτησή της ευχαρίστησε τον Πασχαλάκη για την προσφορά του και τον αποχαιρέτησε.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google