Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Σακίλ ΜακΚίσικ

Ο κύκλος του Σακίλ ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό ολοκληρώθηκε με την ερυθρόλευκη ΚΑΕ να τον αποχαιρετά μετά από έξι σεζόν.

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ / Πηγή: Eurokinissi
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Μετά από έξι χρόνια κοινής πορείας, Ολυμπιακός και Σακίλ ΜακΚίσικ ολοκλήρωσαν μία άκρως επιτυχημένη συνεργασία τίτλων και αμοιβαίου σεβασμού. Η ερυθρόλευκη ΚΑΕ αποχαιρέτησε τον Αμερικανό που ήδη από χθες είχε αναρτήσει το δικό του farewell στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram. 

ΜακΚίσικ και Ολυμπιακός ακολούθησαν μία κοινή πορεία έξι ετών με αποκορύφωμα την κατάκτηση της Ευρωλίγκας τη φετινή σεζόν.  «Φόρεσε την ερυθρόλευκη φανέλα με πάθος και περηφάνεια», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση των πρωταθλητών Ελλάδας και Ευρώπης.  

Μάλιστα σύμφωνα με τουρκικά δημοσιεύματα, ο ΜακΚίσικ έχει ήδη βρει τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του στη γειτονική χώρα με την φανέλα της Τουρκ Τέλεκομ.

Kαι η Euroleague με τη σειρά της ανέβασε ένα video με τις καλύτερες στιγμές του Αμερικανού στην εξαετή θητεία του στο Λιμάνι. 

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google