Ο Παναθηναϊκός έκανε το «μπαμ» με Κυπαρίσση

Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε κι επίσημα την απόκτηση της Σταματίας Κυπαρίσση, η οποία τη σεζόν 2025/26 αγωνιζόταν στην ΑΕΚ.

Η Σταματία Κυπαρίσση σε αγώνα της ΑΕΚ / Πηγή: Eurokinissi
Η Σταματία Κυπαρίσση σε αγώνα της ΑΕΚ / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η Σταματία Κυπαρίσση είναι κι επίσημα το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, ενισχύοντας έτσι το ρόστερ των πρωταθλητριών Ελλάδας. 

Όπως σας είχε ενημερώσει το Athletiko τον Απρίλιο, το «τριφύλλι» είχε ήδη κάνει τις κινήσεις του για την απόκτηση της Ελληνίδας και έτσι ήρθε σε συμφωνία με την 24χρονη ακραία με ύψος 1.84μ. Η ίδια αποχαιρέτησε την ΑΕΚ και πλέον ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την έναρξη της μεταξύ τους συνεργασίας.

Η Κυπαρίσση τη σεζόν 2025/26 φόρεσε την φανέλα της ΑΕΚ και ολοκλήρωσε τις εμφανίσεις της στο πρωτάθλημα της Volley League Γυναικών με 314 πόντους σε 85 σετ, εκ των οποίων 27 άσοι, 33 μπλοκ και 38% επιτυχημένες επιθέσεις, δηλαδή 254 επιτυχημένες στις 666 συνολικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι με 27 άσους ήταν η 4η καλύτερη σέρβερ στη Λίγκα και η 28η καλύτερη μπλοκέρ.

Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τη Σταματία Κυπαρίσση για την ομάδα βόλεϊ γυναικών.

Η Ελληνίδα ακραία (20/6/2002, 1.84μ.) ξεκίνησε την πορεία της από τον Αρχέλαο Κατερίνης. Η Κυπαρίσση, στη συνέχεια μετακινήθηκε στον ΠΑΟΚ, με τη φανέλα του οποίου κατέκτησε το Κύπελλο γυναικών το 2021 αλλά και δύο πανελλήνια πρωταθλήματα κάτω των 20 ετών. Στη συνέχεια, η Κυπαρίσση μετακινήθηκε στην Κάποσβαρ Ουγγαρίας και τη σεζόν 2023-2024 επέστρεψε στον ΠΑΟΚ.

Η Ελληνίδα ακραία έπαιξε τη σεζόν 2024-2025 στη Δρέσδη με την οποία κατέκτησε το Κύπελλο Γερμανίας και κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Την περασμένη σεζόν η Κυπαρίσση επέστρεψε στην Ελλάδα για λογαριασμό της ΑΕΚ.

Το βιογραφικό της

2025-2026: ΑΕΚ
2024-2025: Dresdner SC 1898
2023-2024: ΠΑΟΚ
2022-2023: KNRC
2018-2022: ΠΑΟΚ
2015-2018: Αρχέλαος Κατερίνης

Σε δήλωσή της στο www.pao1908.com η Σταματία Κυπαρίσση σημείωσε τα εξής: «Είναι τιμή μου που από φέτος θα είμαι μέλος της οικογένειας του Παναθηναϊκού. Εύχομαι υγεία, ψυχική και σωματική, καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν και από πλευράς μου θα δώσω το 100% για να φανώ αντάξια των προσδοκιών της ομάδας. Τα λέμε στο γήπεδο!»

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google