Ο Πασκουαλ αποχαιρέτησε με «αιχμές» την Μπαρτσελόνα: «Ο καθένας να αναλάβει την ευθύνη του»

Μετά τη βαριά ήττα από τη Βαλένθια, ο Καταλανός τεχνικός άνοιξε... τα χαρτιά του για τα εσωτερικά προβλήματα που ταλαιπώρησαν την ομάδα.

Ο Τσάβι Πασκουάλ/Πηγή: Eurokinissi
Ο Τσάβι Πασκουάλ/Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Στην κορυφή του ισπανικού μπάσκετ ανέβηκε η Βαλένθια, η οποία επικράτησε κατά κράτος της Μπαρτσελόνα με το εμφατικό 108-84, διαμορφώνοντας το 3-1 στη σειρά των τελικών της Liga Endesa.

Η βαριά αυτή ήττα των «μπλαουγκράνα» σήμανε παράλληλα και το οριστικό τέλος της δεύτερης θητείας του Τσάβι Πασκουάλ στον πάγκο της ομάδας, μια εξέλιξη που ο ίδιος ο Καταλανός τεχνικός είχε ήδη προαναγγείλει.

Στις αποχαιρετιστήριες δηλώσεις του αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα, ο έμπειρος προπονητής άφησε «αιχμές» για τη συνεργασία του με τη διοίκηση. Όπως τόνισε, ο ίδιος εξάντλησε κάθε περιθώριο και έδωσε το 100% των δυνατοτήτων του για να βοηθήσει τον σύλλογο σε όσα περνούσαν από το δικό του χέρι. Ωστόσο, συμπλήρωσε πως όλα όσα τον ταλαιπωρούσαν δεν ήταν δική του αρμοδιότητα και δεν είχε τη δυνατότητα να πάρει αποφάσεις.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Πασκουάλ

«Η πραγματικότητα είναι αυτή που βιώσαμε όλη τη σεζόν. Το έχουμε συζητήσει εδώ· ας θυμηθούμε ολόκληρη την αρχική φάση με τα ίδια ερωτήματα. Μου αρέσει να ωθώ την ομάδα στα όριά της, αλλά ξέραμε ότι θα ήταν πολύ δύσκολο. Και για να κερδίσεις έναν τελικό της Liga Endesa, πρέπει ο αντίπαλός σου να μην παίζει τόσο καλά, ενώ ο δικός μας αντίπαλος ήταν εξαιρετικός. Κερδίσαμε τον πρώτο αγώνα, αλλά η ανάκαμψή μας μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου αγώνα ήταν πολύ κακή.

Στη συνέχεια, σε αυτόν τον διαγωνισμό, με μόλις 48 ώρες για να ανακάμψουμε, ούτε καν 3 ημέρες λόγω της αλλαγής πόλης… Προετοιμαστήκαμε καλά για τη Δευτέρα, αλλά με εκείνη την ισοπαλία 73-73, είχαμε δύο κατοχές για να πάρουμε το προβάδισμα, και το τρίποντο του Μπάντιο και οι τρεις βολές απλά έσπασαν την ισορροπία της σειράς. Γνωρίζαμε ότι αν έπαιρναν προβάδισμα σήμερα, θα ήταν πολύ δύσκολο για εμάς, και αυτό ακριβώς συνέβη.

Δεν πρόκειται να μιλήσω για το μέλλον. Έδωσα τα πάντα για αυτόν τον σύλλογο, στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου. Προσπάθησα όσο καλύτερα μπορούσα να χειριστώ τα πράγματα που ήταν υπό τον έλεγχό μου, και όσον αφορά αυτά που δεν ήταν, ο καθένας θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη αν υπάρχει κάποια δεν είναι στο χέρι μου να αποφασίσω τίποτα σχετικά με αυτό.

Δεν είμαι σε θέση να απαντήσω στο ερώτημα τι αναμένεται από αυτό το τμήμα. Αυτοί που φέρουν αυτή την ευθύνη είναι εκείνοι που θα πρέπει να μιλήσουν. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να προσπαθήσω να φτάσω στα όριά μου σε όλα, να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να ωθήσω τους παίκτες να φτάσουν στα όρια των δυνατοτήτων τους.

Αυτό κάνω από τότε που ήρθα, και μέχρι εδώ έχουμε φτάσει. Από εδώ και πέρα, έχουμε πολλά ενδοοργανωτικά προβλήματα που έχετε ήδη συζητήσει, και θα πρέπει να μιλήσουμε για άλλα θέματα που ξεπερνούν το πλαίσιο του προπονητή. Προσπάθησα να ηγηθώ και να φέρω τάξη στον τομέα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, διασφαλίζοντας ότι όλοι ήμασταν στο ίδιο μήκος κύματος.

Θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς για όλα όσα μας έχουν προσφέρει το “Παλάου” ήταν απίστευτο στον τρίτο αγώνα, και πάλι σήμερα, θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες για την υποστήριξή τους στην τελική ευθεία του αγώνα. Πέρα από αυτό το σημείο, υπάρχουν άλλα θέματα που δεν εμπίπτουν στην ευθύνη μου.

Δυστυχώς, δεν αφήνω και μεγάλη κληρονομιά ήταν μια πολύ σύντομη πορεία. Το μόνο που νομίζω ότι κατάφερα είναι να αποδείξω για άλλη μια φορά ότι είμαστε ανταγωνιστικοί. Τα καταφέραμε και αγωνιστήκαμε μέχρι την τελευταία δυνατή μέρα. Αυτό είναι το ελάχιστο που πρέπει να απαιτεί ο σύλλογος από τον εαυτό του».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google