Οι φίλοι της Βαλένθια ζήτησαν από τον Μοντέρο να μείνει στην ομάδα (video)

Στους πανηγυρισμούς του τίτλου, ο Μοντέρο έγινε... ένα με την κερκίδα, με τους οπαδούς να τον αποθεώνουν και να του ζητούν επίμονα να παραμείνει.

Ο Μοντέρο πανηγυρίζει με τον κόσμο της Βαλένθια/Πηγή: Intime
Ο Μοντέρο πανηγυρίζει με τον κόσμο της Βαλένθια/Πηγή: Intime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο Ζαν Μοντέρο αποχαιρέτησε με τον πιο ονειρικό τρόπο τη Βαλένθια, οδηγώντας την στην κορυφή του ισπανικού πρωταθλήματος απέναντι στην Μπαρτσελόνα. Στο τελευταίο του παιχνίδι με τις «νυχτερίδες», ο 22χρονος Δομινικανός γκαρντ έκανε πράγματα και θάματα, παίρνοντας στις αποσκευές του τόσο τον τίτλο του πρωταθλητή όσο και το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτη των τελικών.

Αμέσως μετά την απονομή του τροπαίου στο Game 4, ο Μοντέρο έγινε το κεντρικό πρόσωπο στους έξαλλους πανηγυρισμούς για την κατάκτηση του τίτλου στο τελευταίο του παιχνίδι με την ομάδα. Ανέβηκε στις κερκίδες και έγινε ένα με τους οπαδούς, οι οποίοι δημιούργησαν μια μοναδική ατμόσφαιρα, τραγουδώντας μαζί του και ζητώντας του επίμονα να μην αποχωρήσει από τον σύλλογο.

Αυτός ο ιστορικός επίλογος κλείνει ιδανικά μια μαγική χρονιά για τον ίδιο, ο οποίος πλέον ετοιμάζει τις βαλίτσες του για την Ελλάδα, όπου θα συνεχίσει την καριέρα του, με τα ερυθρόλευκα του Ολυμπιακού.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google