Οι μπίζνες του Αρμάνι με την Euroleague - Τα κοστούμια και η παγκόσμια αγορά

Πέραν από την τελευταία του πνοή, ο Τζόρτζιο Αρμάνι άφησε και την κληρονομιά του που δεν έχει να κάνει μόνο με τη μόδα, αλλά αφορά και την Euroleague Basketball.
Ο Τζόρτζιο Αρμάνι / Πηγή: Imago
Ο Τζόρτζιο Αρμάνι / Πηγή: Imago

Ο κόσμος της υψηλής ραπτικής δεν θα είναι ξανά ο ίδιος, καθώς η είδηση του θανάτου του Τζόρτζιο Αρμάνι, που άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών, συντάραξε οίκους, πασαρέλες, μοντέλα και μόδιστρους. Μόνο που απασχόλησε και τον κόσμο του αθλητισμού, καθώς ο πολυεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, έγινε γνωστός στο μπάσκετ μέσω της επένδυσής του στην Ολίμπια Μιλάνο. Μίας εκ των πιο ιστορικών ευρωπαϊκών ομάδων, την οποία αγόρασε το 2008. 

Το 2014, όταν και αποφασίστηκε πως το Final Four της Euroleague θα διοργανώνονταν στο Μιλάνο, ο οίκος μόδας του Τζόρτζιο Αρμάνι σύναψε την πρώτη του χορηγική συμφωνία με την διοργανώτρια αρχή. Φυσικά, «κινητήριος δύναμη» της συμφωνίας αυτής ήταν η αθλητική σειρά της «EA7 Emporio Armani». 

Η πρώτη σύνδεση του Ιταλού σχεδιαστή και επιχειρηματία με την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση, προέβλεπε την δημιουργία ενός ιδιωτικού χώρου, με όνομα «Armani Junior Hoops Area». Εκεί, Εκεί, παιδιά ηλικίας 8 έως 13 ετών μπορούσαν να συμμετάσχουν σε διάφορες δραστηριότητες, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Euroleague, «One Team».

To αμοιβαίο όφελος της συνεργασίας με τη Euroleague

Η επίδραση της Euroleague και του αθλητισμού σε μεγάλες μάζες ανθρώπων, άρα και καταναλωτών, δεν αφήνουν κανέναν επιχειρηματία αδιάφορο. Επομένως, μετά την μεγάλη επιτυχία της συνεργασίας για το Final Four του 2014, ο Τζόρτζιο Αρμάνι μπήκε ξανά στα... πράγματα και ξεκίνησε να συνεργάζεται το 2017 με την Euroleague Basketball ως Global Partner.  Συμφωνία που ισχύει μέχρι και σήμερα -και θα ισχύει για πολλά χρόνια ακόμα. 

Το brand «EA7» εμφανίζεται σε διάφορες πλατφόρμες της διοργάνωσης (όπως Game of the Week, Final Four), και λαμβάνει ιδιαίτερη προβολή σε σημαντικά γεγονότα, όπως μέσω ειδικών fan-zones (Armani Junior Hoops Area) και VIP χώρων (EA7 Platinum Lounge), αναδεικνύοντας την ενσωμάτωση του στυλ και της φινέτσας σε κορυφαίο αθλητικό πλαίσιο. 

Η συμφωνία της Euroleague με την Armani Brand είχε ισχύ μέχρι το 2024 και οι δύο πλευρές αποφάνθηκαν να συνεχίσουν να συνεργάζονται, αφού το έδαφος προβλεπόταν (και προβλέπεται) πολύ προσοδοφόρο.

Από την στιγμή που ο Τζόρτζιο Αρμάνι σύναψε συνεργασία με την Euroleague, σε κάθε αγωνιστική, σε κάθε γήπεδο, σε κάθε χώρα, σε κάθε Final Four, το σήμα της EM7 εμφανιζόταν σε εμβληματικά σημεία και γινόταν σαφές πόσο σημαντική ήταν (και είναι) για την διοργάνωση. 

Η φίρμα του θα συνεχίσει να υπάρχει ακόμα και μεταθάνατον, με τον Λέο Ντελ'Όρκο (δεξί του χέρι και στενός συνεργάτης του) να αναλαμβάνει πλέον τα ηνία και να είναι αυτός που θα την διαχειρίζεται. «Είναι το άτομο στο οποίο έχω εμπιστευτεί τις πιο προσωπικές μου σκέψεις και τις έχει κρατήσει με εξαιρετική διακριτικότητα, ευχαριστώ Λέο», είχε τονίσει ο Αρμάνι στην αυτοβιογραφία του «Per Amore».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τζόρτζιο Αρμάνι εκτός μπάσκετ, αλλά εντός αθλητισμού, είχε επίσης συνεργασία με την ποδοσφαιρική Γιουβέντους, την εθνική ομάδα της Ιταλίας αλλά και με την Ferrari στην Ferrari.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ