Οι πρώτες επαφές της ΑΕΚ με τον Μπάρτλεϊ για νέο συμβόλαιο και η ξεκάθαρη επιθυθμία της Ένωσης
AEΚ και Φρανκ Μπάρτλεϊ ξεκίνησαν επαφές για νέο συμβόλαιο, με τις δύο πλευρές να τα λένε σε καλό κλίμα σε πρώτη φάση.
Η επιθυμία της ΑΕΚ ήταν εξ αρχής μία: να κρατήσει τον Φρανκ Μπάρτλεϊ στο ρόστερ της και να τον «επιβραβεύσει» για την εξαιρετική σεζόν που έκανε με ένα νέο μεγάλο συμβόλαιο. Αυτός ήταν και ο λόγος που η ομάδα έκλεισε την πόρτα σε κάθε ενδιαφερόμενο, όπως η Ζενίτ, που έδινε ακόμα και 750 χιλιάδες ευρώ για buy out ώστε να κάνει δικό της τον Αμερικανό άσο.
Ο Μάκης Αγγελόπουλος έβλεπε στο πρόσωπο του Franky B τον παίκτη που θα ηγηθεί της προσπάθειας στη νέα εποχή, την ώρα που η Ένωση τα δίνει όλα για να μπει στο NBA Europe, κάτι που αποτελεί προσωπικό στόχο του ισχυρού άνδρα της ΚΑΕ.
Τις τελευταίες μέρες οι δύο πλευρές έχουν ανοίξει κύκλο επαφών, προκειμένου ο Μπάρτλεϊ να υπογράψει νέο συμβόλαιο. Με μεγαλύτερη διάρκεια (επέκτ<ση στο ήδη υπάρχον) και με γενναία αύξηση στις αποδοχές, με την Ένωση να αναγνωρίζει την MVP χρονιά που έκανε, οδηγώντας την ομάδα έως και τον μεγάλο τελικό στο BCL.
Το κλίμα ήταν θετικό κατά τις πρώτες επαφές, δέιγμα της διάθεσης και των δύο πλευρών να τα βρουν σε ένα νέο συμβόλαιο που θα κρατήσει τον έμπειρο άσο στη Sunel Arena. Οι πληροφορίες του Athletiko αναφέρουν πως υπήρξε απόσταση στο οικονομικό κατά τις πρώτες συζητήσεις, ωστόσο η επιθυμία της ΑΕΚ είναι ξεκάθαρη για να διατηρήσει τον Μπάρτλεϊ στην Αθήνα και ο Μάκης Αγγελόπουλος, που μαζί με τον Ντράγκαν Σάκοτα χειρίζονται την υπόθεση είναι αποφασισμένος να κάνει ό,τι χρειαστεί για να καλυφθεί αυτή η απόσταση.
Οι δύο πλευρές μένουν σε ανοιχτή γράμμή, με τις συζητήσεις να συνεχίζονται και την ΑΕΚ θέλει να τελειώσει θετικά την υπόθεση με τον περσινό ηγέτη του ρόστερ της.