Οι Τσοπούλου και Καλαμαρίδου θα δώσουν μάχη για τον τίτλο του Ios Masters
Άλλη μία μεγάλη επιτυχία ήρθε για το ελληνικό μπιτς βόλεϊ στην Ίο, με ελληνική παρουσία στον τελικό του Ios Masters.
Το εισιτήριο για τον τελικό του διεθνούς τουρνουά μπιτς βόλεϊ Ios Masters 2026 εξασφάλισαν η Κωνσταντίνα Τσοπούλου και η Μυρτώ Καλαμαρίδου, οι οποίες θα διεκδικήσουν το τρόπαιο απέναντι στις Ισπανίδες Έλμπα Παέζ και Ντανιέλα Αντρέου.
Θυμίζουμε ότι λίγες μέρες νωρίτερα το δίδυμο των Ντάλλα και Χατζηνικολάου έφτασαν στον τελικό του Ios Futures και τελικά κατέκτησαν την δεύτερη θέση πίσω από τους Ολλανδούς Σαμ Φαν ντερ Λοο και Μέες Σένγκερς.
Οι πρωταθλήτριες Ελλάδας θα έχουν την ευκαιρία να κατακτήσουν τον πρώτο τίτλο της καριέρας τους σε διοργάνωση Masters. Αξίζει να σημειωθεί ότι απουσίαζαν από το προηγούμενο τουρνουά της κατηγορίας στην πλατεία Αριστοτέλους στην Θεσσαλονίκη, καθώς εκείνη την περίοδο εκπροσωπούσαν την Ελλάδα στο Nations Cup που διεξήχθη στην Τουρκία.
Απέναντί τους θα βρεθεί το ισπανικό δίδυμο των Παέζ και Αντρέου, που επίσης αγωνίζεται για πρώτη φορά φέτος σε τελικό Masters. Η Αντρέου είχε ήδη πανηγυρίσει έναν τίτλο μέσα στη σεζόν, καθώς μαζί με τη Δήμητρα Μαναβή είχε επικρατήσει στο Chania Open.
Ο αγώνας για το χρυσό μετάλλιο στην παραλία του Μυλοπότα θα αρχίσει στις 16:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από την ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ.
Πως εξελίχθηκαν οι δύο πρωινοί ημιτελικοί
Στον πρώτο ημιτελικό, οι Τσοπούλου και Καλαμαρίδου επιβεβαίωσαν την ανωτερότητά τους, επικρατώντας με 2-0 σετ (21-9, 21-19) των Βασιλικής Ματιάδη και Εύης Χρήστου. Οι τελευταίες ολοκλήρωσαν μια εξαιρετική πορεία, κατακτώντας την τρίτη θέση, έχοντας ξεκινήσει την προσπάθειά τους από τα προκριματικά.
Στον δεύτερο ημιτελικό, οι Παέζ και Αντρέου ξεπέρασαν το εμπόδιο των Ελπίδας Πιτσιγκώνη και Ελένης Χαντζή με 2-0 σετ (21-17, 21-16), παίρνοντας το δεύτερο εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό.