Ομόφωνη η απόφαση: Με ψήφους 14-0 οι ομάδες της Stoiximan GBL στον Αλαφούζο!
Ακόμα και η μία ομάδα που είχε ταχθεί υπέρ της ΕΡΤ, «γύρισε» την ψήφο της για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της GBL.
Κανένα θρίλερ και καμία αγωνία δεν προέκυψε στο ΔΣ του ΕΣΑΚΕ σχετικά με τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Stoiximan GBL και που θα κατέληγαν αυτά. Από τις προηγούμενες κιόλας μέρες κι ενώ οι ομάδες είχαν πληροφορηθεί για τη... ρελάνς του Γιάννη Αλαφούζου όσον αφορά τον οικονομικό τομέα, οι διεργασίες και οι συνομιλίες έδειχναν πως η ψηφοφορία θα κατέληγε υπέρ της πλευράς του ΣΚΑΪ. Όπως κι έγινε.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το συμβόλαιο θα είναι για 2+1 χρόνια με τη νέα πλατφόρμα του Γιάννη Αλαφούζου, ενώ το ποσό ξεπερνάει τα είκοσι εκατομμύρια ευρώ γι' αυτό το διάστημα. Κατά μία πηγή μιλάμε για μια συμφωνία 8 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, δηλαδή 24 εκατομμυρίων στο σύνολο, κάποιες άλλες πηγές κάνουν λόγο για κάτι παραπάνω από 20 εκατομμύρια ευρώ συνολικά.
Όπως και να 'χει μιλάμε για μια πολύ μεγάλη συμφωνία, που έβαλε στοπ στον ανταγωνισμό και έκανε τις ομάδες ομόφωνα να ψηφίσουν υπέρ της συγκεκριμένης πρότασης. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι ψήφοι αρχικά ήταν 13 υπέρ και 1 κατά, ωστόσο στο τέλος προέκυψε απόλυτη ομοφωνία στην υπόθεση.
Ακόμα και η μία ομάδα που είχε ψηφίσει «κατά» (λέγεται πως ήταν το Περιστέρι), τελικά άλλαξε την ψήφο της και τάχθηκε κι αυτή υπέρ της πρότασης της πλατφόρμας του Γιάννη Αλαφούζου.