Παραμένει ανοικτή η επιστροφή Ελλήνων ρέφερι στα ντέρμπι

Χωρίς οριστικές αποφάσεις ολοκληρώθηκε η πρώτη συζήτηση σχετικά με την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι της Stoiximan Super League.

Ο διαιτητής Ιωάννης Παπαδόπουλος / Πηγή: Eurokinissi
Ο διαιτητής Ιωάννης Παπαδόπουλος / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Το πρωί της Πέμπτης (25/6) πραγματοποιήθηκε η πρώτη συζήτηση για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος από την Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου.

Από το συμβούλιο δεν ελήφθη καμία οριστική απόφαση για το συγκεκριμένο ζήτημα, με το θέμα να παραμένει ανοικτό και υπό συζήτηση.

Ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Μάκης Γκαγκάτσης, τοποθετήθηκε ξεκάθαρα, τονίζοντας ότι η θέση της ΚΕΔ και της Ομοσπονδίας είναι να συνεχιστεί το μοντέλο με Έλληνες διαιτητές και ξένους στο VAR. Όπως σημείωσε, η χρήση ξένων ρέφερι δεν φαίνεται να έχει μειώσει την τοξικότητα στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ωστόσο υπογράμμισε ότι το ζήτημα θα εξεταστεί περαιτέρω και δεν πρόκειται να ληφθούν άμεσα αποφάσεις.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ