«Πάτησε» Ολλανδία ο Παναθηναϊκός για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας
Ο Παναθηναϊκός προσγειώθηκε στο Άμστερνταμ κι από εκεί θα μεταβεί οδικώς στο Άπελντοορν, όπου θα μπουν οι βάσεις για την νέα χρονιά.
Επισήμως η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ξεκίνησε στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας, όμως το… καλό τώρα ξεκινάει. Η αποστολή του «τριφυλλιού» προσγειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (22/6) στο Άμστερνταμ κι από εκεί θα μεταβεί οδικώς στο Άπελντοορν, μία κωμόπολη περίπου 1 ώρα μακριά από την πρωτεύουσα της Ολλανδίας, όπου θα διεξαχθεί το βασικό στάδιο προετοιμασίας των «πρασίνων».
Εκεί θα «χτιστεί» η ομάδα της νέας σεζόν, με τον Τζέικομπ Νίστρουπ και το επιτελείο του να αναλαμβάνουν τη πρώτη μεγάλη «αποστολή» τους, να εμφυσήσουν τη φιλοσοφία τους στους ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Με την αποστολή του Παναθηναϊκού ταξίδεψαν οι: Παύλος Παντελίδης, Βισέντε Ταμπόρδα, Ανάς Ζαρουρί, Ντάβιντε Καλάμπρια, Μανώλης Σιώπης, Γιώργος Κάτρης, Αχμέντ Τουμπά, Ίνγκι Ίνγκασον, Σαντίνο Αντίνο, Λούκας Τσάβες, Γιάννης Μπόκος, Γιώργος Κυριόπουλος, Ανδρέας Τεττέη, Γιώργος Κυριακόπουλος, Αντριάνο Γιάγκουσιτς, Σωτήρης Κοντούρης, Άνταμ Τσέριν, Κωνσταντίνος Κότσαρης, Ετιέν Καμαρά, αλλά και οι μικροί Χρήστος Γείτονας, Ιάσονας Νεμπής, Παναγιώτης Μπινιάρης, Βασίλη Λάβδας.
Στην Αθήνα έμεινε ο Έρικ Πάλμερ – Μπράουν, ο οποίος συνεχίζει την αποθεραπεία του για τον τραυματισμό που τον ταλαιπώρησε στο τέλος της σεζόν. Υπενθυμίζεται ότι είχε βγει ως αναγκαστική αλλαγή από την τελευταία αναμέτρηση των playoffs απέναντι στον ΠΑΟΚ λόγω μυϊκού προβλήματος.
Στην αποστολή θα ενσωματωθεί το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) ο Πέδρο Τσιριβέγια, ο οποίος είχε ειδική άδεια λόγω του γάμου του. Τέλος, οι Ινιάκι Πένια και Τριαντάφυλλος Τσάπρας θα υπογράψουν τα συμβόλαιά τους (3+1 και 4 χρόνια αντίστοιχα) και θα ταξιδέψουν την Τρίτη (23/6) για την Ολλανδία, για να ενσωματωθούν κι αυτοί με την υπόλοιπη ομάδα.