Πένια: «Ο Παναθηναϊκός ήταν η καλύτερη επιλογή - Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στους φιλάθλους»

Όσα ανέφερε ο Ινιάκι Πένια λίγο μετά την επισημοποίηση της μεταγραφής του στον Παναθηναϊκό, για τις προτάσεις που είχε και τι θέλει να πετύχει.

Ο Ινιάκι Πένια / Πηγή: Intime
Ο Ινιάκι Πένια / Πηγή: Intime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Μία από τις μεγαλύτερες εκκρεμότητες του ρόστερ του «έκλεισε» ο Παναθηναϊκός. Το «τριφύλλι» βρισκόταν το τελευταίο διάστημα στην αγορά για έναν βασικό τερματοφύλακα κι ευτύχησε να τον βρει στον πρώτο στόχο του. Ο Ινιάκι Πένια ήταν εξαρχής η βασική επιλογή των ανθρώπων του Παναθηναϊκού για τον «άσο» και το απόγευμα της Τρίτης ανακοινώθηκε η απόκτησή του.

Μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής, ο Ισπανός πορτιέρο μίλησε για τον Παναθηναϊκό, τις άλλες προτάσεις που είχε αλλά και το τι θέλει να πετύχει.

Αναλυτικά όσα είπε ο Πένια στο PAOTV: «Οι εκπρόσωποί μου με ενημέρωσαν πως υπήρχε η πιθανότητα να έρθουμε εδώ. Επικοινωνήσαμε με τον τεχνικό διευθυντή και τον προπονητή και με ενημέρωσαν ότι ο σύλλογος είχε την φιλοδοξία να επιστρέψει στις νίκες και να γίνει πρωταθλητής, διεκδικώντας μάλιστα όλους τους τίτλους που υπάρχουν. 

Όλη η εμπειρία μου βασίζεται στη γνώση, ώστε στο μέλλον όπου κι αν πας, να μπορείς όχι μόνο να την αποδείξεις αλλά και να τη μοιραστείς, βοηθώντας την ομάδα να βελτιώνεται συνεχώς. Είχαμε κι άλλες προτάσεις. Η προτεραιότητά μου είναι πάντα το ποδόσφαιρο. Ο στόχος μου ήταν πάντοτε αθλητικός. Οπότε βλέποντας όλες τις απαιτήσεις και τις προϋποθέσεις που είχε ο σύλλογος, τόσο οι εκπρόσωποί μου όσο κι εγώ, αποφασίσαμε ότι αυτή θα ήταν η καλύτερη επιλογή για να βελτιωθώ και να αναπτυχθώ ως αθλητής.

Η ηλικία των 27 ετών για έναν τερματοφύλακα, θεωρείται ακόμη μικρή, γι’ αυτό πιστεύω ότι βρίσκομαι μόλις στην αρχή της πορείας μου και ότι θα συνεχίσω να έχω πολλές ευκαιρίες. Το πιο όμορφο είναι πως η ομάδα έχει στόχο το πρωτάθλημα και την Ευρώπη. Όταν σε καλεί μια ομάδα με υψηλές φιλοδοξίες, η ευθύνη σου θα πρέπει επίσης να είναι υψηλή. Εγώ ως τερματοφύλακας και ως παίκτης έχω αυτόν το στόχο, δηλαδή να κερδίζω όλους τους τίτλους για τους οποίους αγωνίζομαι. Ένα από τα πράγματα που μου είπαν, είναι ότι οι φίλαθλοι μεταδίδουν τη φιλοδοξία τους. Πρόκειται για μια ανάγκη που έχουν. Είναι φανατικοί με το ποδόσφαιρο και με την ομάδα.

Άρα εμείς οφείλουμε να τους χαρίσουμε νίκες. Ήμουν σε επαφή με τον προπονητή εδώ και δύο εβδομάδες και μου μίλησε για τις ποδοσφαιρικές του ιδέες. Για το πώς βλέπει το ποδόσφαιρο και με ποιο τρόπο προετοιμάζει τους αγώνες, τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά. Αυτό είναι κάτι που μοιάζει πολύ με ό,τι κάνω και έκαναν τα τελευταία χρόνια και αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για να αναπτύξω το παιχνίδι μου. Μίλησα με άτομα που είτε έζησαν, είτε επισκέφθηκαν τη χώρα. Όχι μόνο για τον Παναθηναϊκό αλλά και για την πόλη. Είναι αλήθεια ότι τόσο από πλευράς συλλόγου όσο και από πλευράς πόλης, οι εντυπώσεις που μου μετέφεραν ήταν καταπληκτικές. Οπότε θα έχουμε χρόνο να τη δούμε (σ.σ. την Αθήνα). Μία από τις απαιτήσεις του προπονητή είναι να παίρνεις ρίσκα και να είσαι θαρραλέος με την μπάλα στα πόδια. Πρόκειται για έναν προπονητή που του αρέσει να παίζει από πίσω και αυτό είναι κάτι που με χαρακτηρίζει πολύ και σε αμυντικό επίπεδο. Δηλαδή από την εστία μου να μεταδίδω αυτή την ασφάλεια στην ομάδα, διότι είναι κάτι που κάθε ομάδα χρειάζεται.

Είμαι απόλυτα έτοιμος, όταν οποιοσδήποτε παίκτης αρχίζει να παίζει ποδόσφαιρο, το όνειρό του είναι να παίζει σε μεγάλους αγώνες απέναντι στους πιο δύσκολους αντιπάλους. Απέναντι στις πιο δύσκολες ομάδες και εκεί φαίνεται η ποιότητα και η προσωπικότητα του παίκτη. Θα δουλέψω δίνοντας το 100% ώστε να τα καταφέρω. Σε ένα χρόνο από σήμερα θα ήθελα ο κόσμος να μιλήσει πάνω απ’ όλα για έναν άνθρωπο και έναν τερματοφύλακα ο οποίος τα έδωσε όλα για το σύλλογο. Που δούλεψε πάρα πολύ και κατάφερε τους στόχους που έβαλε, τόσο σε προσωπικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google