Ο Ολυμπιακός πιέζει για να «κλειδώσει» και τον Ρόκα…
Ο Ολυμπιακός στην τελική ευθεία για τον εξτρέμ της Τζιρόνα
Ο Ολυμπιακός έχει βάλει σε απόλυτη προτεραιότητα την ενίσχυση στα άκρα της επίθεσης και η περίπτωση του Ρόκα από την Τζιρόνα βρίσκεται πλέον πολύ ψηλά στη λίστα των «ερυθρόλευκων». Οι Πειραιώτες έχουν εντείνει τις επαφές τους τις τελευταίες ημέρες, με στόχο να κλείσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την υπόθεση και να δώσουν στον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ έναν ακόμη ποδοσφαιριστή για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας στην Ολλανδία.
Και αυτός ο στόχος, έχει εξήγηση. Στον Ολυμπιακό θεωρούν πως ένας εξτρέμ που θα ενσωματωθεί από νωρίς θα έχει τον απαραίτητο χρόνο να προσαρμοστεί στη φιλοσοφία του Βάσκου κόουτς, να προσαρμοστεί γρηγορότερα και να παρουσιαστεί έτοιμος στα πρώτα επίσημα παιχνίδια της σεζόν. Αυτός είναι και ο λόγος που η υπόθεση του Ρόκα έχει αποκτήσει προτεραιότητα έναντι άλλων επιλογών, δείχνει άλλωστε και η πιο προσιτή.
Ο Μεντιλίμπαρ, άλλωστε, είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί αναλυτικά για τον ποδοσφαιριστή και άναψε το «πράσινο φως» για να προχωρήσει η μεταγραφή. Ο Βάσκος προπονητής εκτιμά πως ο Ισπανός εξτρέμ διαθέτει χαρακτηριστικά που μπορούν να ταιριάξουν στο ποδόσφαιρο που έει στο μυαλό του, δηλαδή αυτό της έντασης και πίεσης που θέλει να παρουσιάζει ο Ολυμπιακός.
Ο Ρόκα είναι ποδοσφαιριστής με καλή τεχνική κατάρτιση, αλλά και ταχύτητα. Τουλάχιστον έτσι μεταφέρουν όσοι τον έχουν παρακολουθήσει. Δείχνει να συμμετέχει και στο αμυντικό κομμάτι, στοιχείο που αποτελεί βασική απαίτηση του Μεντιλίμπαρ από τους εξτρέμ του.
Εφόσον η μεταγραφή ολοκληρωθεί, ο Ολυμπιακός θα αποκτήσει έναν ποδοσφαιριστή που επίσης είναι σε ένα «πρότυπο», της καλής ηλικίας, αλλά και με παρουσίες σε ένα απαιτητικό πρωτάθλημα. Η λογική λέει πως θα δώσει ποιότητα και ταχύτητα.
Οι επόμενες ημέρες αναμένονται κρίσιμες, καθώς οι «ερυθρόλευκοι» πιέζουν για να κλειδώσουν έναν από τους βασικούς τους στόχους. Και οι… μυημένοι εκτιμούν πως μέσα στο Σαββατοκύριακο, το θέμα του μπορεί να κλείσει θετικά για τους «ερυθρόλευκους». Για να δούμε…