Πόποβιτς: «Θέλω το νταμπλ και να παίξω στο Champions League με τον Ολυμπιακό»
Ο Μπάλσα Πόποβιτς έφτασε στη χώρα μας το απόγευμα του Σαββάτου (27/06) και δήλωσε ανυπόμονος να φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού, να αγωνιστεί στο Champions League και να πανηγυρίσει το νταμπλ!
Ημέρα άφιξης του Μπάλσα Πόποβιτς ήταν για τον Ολυμπιακό το Σάββατο (27/06). Ο Μαυροβούνιος τερματοφύλακας, ο οποίος θα αποτελέσει την τριάδα των τερματοφυλάκων των «ερυθρόλευκων» μαζί με τους Κωνσταντή Τζολάκη, Δημήτρη Στουρνάρα, αφίχθηκε στο «Ελ Βενιζέλος», έκανε τις πρώτες του δηλώσεις και δήλωσε ανυπόμονος να φορέσει τη φανέλα της πειραϊκής ομάδας.
Ο 26χρονος γκολκίπερ εμφανίστηκε ενθουσιασμένος που θα αγωνιστεί στον Ολυμπιακό και τόνισε ότι θέλει να αγωνιστεί μαζί του στο Champions League και να κατακτήσει πρωτάθλημα και Κύπελλο Ελλάδας. Το Athletiko υποδέχτηκε τον Πόποβιτς στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και σας παρουσιάζει τις δηλώσεις του.
Για τους στόχους του με τον Ολυμπιακό είπε:
«Θέλω να μείνω για πάρα πολύ καιρό. Θέλω να πάρω το νταμπλ και να αγωνιστώ στο Champions League».
Ένα μήνυμα προς τον κόσμο του Ολυμπιακού:
«Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Ανυπομονώ να σας δω στο γήπεδο».
Τι τον έκανε να απαντήσει θετικά στους «ερυθρόλευκους»;
«Πώς θα μπορούσα να πω όχι στον Ολυμπιακό;».