Πώς το Athletiko μπορεί να γίνει ένα μελλοντικό case study;

Η digital εποχή έχει ακριβώς τον ίδιο νόμο με αυτόν του ποδοσφαίρου. Η μπάλα θα πηγαίνει πάντα πιο γρήγορα από τον παίκτη. Το digital θα είναι πάντα πιο γρήγορο από όσους προσπαθούν να το “δαμάσουν”. Είτε μιλάμε για agencies, είτε μιλάμε για content creators, είτε για influencers. Στην περίπτωση του Athletiko μιλάμε για media. Sports Media.
Πριν περίπου πέντε χρόνια και κατά την διάρκεια της παγκόσμιας καραντίνας μια πλατφόρμα ήρθε να αλλάξει ή καλύτερα ήρθε για να ισοπεδώσει ότι ξέραμε μέχρι εκείνη την περίοδο για τα social media. Το TikTok με τον αλγόριθμό του (κάτι το οποίο εδραιώθηκε περίπου τρία χρόνια πριν) έδωσε την δυνατότητα σε όποιον δημιουργούσε καλό content να φτάνει σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.
Fast Forward στους πρώτους μήνες του 2025 είναι πλέον σαφές πως δεν έχει σημασία τελικά ΠΟΣΟΙ σε ακολουθούν, αλλά κατά πόσο το περιεχόμενο που δημιουργείς έχει ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. Tα Social Media έχουν μετατραπεί σε Interest Media (όπως χαρακτηριστικά έχει πει ο Gary Vee σε μία από τις διαλέξεις του) μιας και πλέον ο αλγόριθμος μπορεί να “σπρώξει” ότι δημιουργείς (είτε αυτό είναι μια είδηση, μια ανταπόκριση, μια ανάλυση) σε περισσότερο κόσμο ακόμα και αν είσαι κάτι νέο στην αγορά.
Τα 22 εκατομμύρια του Athletiko
Παρακολουθώντας καθημερινά τα analytics και τα metrics όλων των πλατφορμών του Athletiko τις τελευταίες 20 ημέρες, οι οποίες (προφανώς) είναι και οι πρώτες 20 ημέρες του, αποδεικνύει όλα τα παραπάνω. Ξεκινώντας from the scratch σε όλα τα επίπεδα οι αριθμοί δείχνουν γιατί μελλοντικά το Athletiko μπορεί να αποτελέσει ένα case study για τα sports media.
Από τις 10 Απριλίου έως και τις 30 του μήνα το Athletiko “εγραψε”:
- Περισσότερους από 400.000 unique users στο site του
- Περισσότερες από 4.6 εκατομμύρια προβολές στο TikTok
- Περισσότερες από 7.9 εκατομμύρια προβολές στο Instagram
- Περισσότερες από 8.1 εκατομμύρια προβολές στο Facebook
- Περισσότερες από 1.4 εκατομμύρια προβολές στο YouTube
Προφανώς και είναι νούμερα που μας κάνουν περήφανους για όλα όσα προσπαθεί να κάνει η ομάδα του Athletiko αυτές τις μέρες (και αρκετές ακόμα πριν λανσαριστεί το website), αλλά δείχνουν και την μεγάλη αλλαγή που έχει γίνει σε όλες τις πλατφόρμες.
Πλέον ο κόσμος δεν χρειάζεται να ακολουθήσει ό,τι του αρέσει. Αυτό που του αρέσει θα εμφανιστεί μπροστά του. Είτε μιλάμε για το TikTok, είτε μιλάμε για τις πλατφόρμες της Μeta είτε για αυτές της Google. Είτε το ακολουθείς, είτε όχι.
Για να φτάσει όμως ένα “νεογέννητο” site σε αυτούς τους αριθμούς σημαίνει πως έκανε κάτι καλά. Η καλύτερα δημιούργησε κάτι ενδιαφέρον για τον κόσμο. Οι 22 εκατομμύρια προβολές με μηδενικούς λογαριασμούς μέσα σε μόλις 20 μέρες μπορεί να γίνει ένα μελλοντικό case study. Εάν φυσικά το Athletiko καταφέρει και πιάσει το στοίχημα που έχει βάλει με την ίδια του την ομάδα. Οι αριθμοί αυτοί να πολλαπλασιαστούν τους επόμενους μήνες.
Για να γίνει αυτό θα χρειαστεί όρεξη, συνέπεια, καινοτομίες και πολλή δουλειά. Και φυσικά όσα λάθη υπάρχουν να διορθώνονται ώστε το περιεχόμενο που παράγει το Athletiko να έχει κυρίως ενδιαφέρον για τους ανθρώπους που θα αρχίζουν να το ακολουθούν.
Το παράδειγμα του Copa del Rey και ο ΛΕΞ
Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα όλα όσα έγιναν πριν, κατά την διάρκεια και μετά τον τελικό του Copa del Rey ανάμεσα στην Μπαρτσελόνα και την Ρεάλ Μαδρίτης το οποίο έδειξε ζωντανά τόσο το YouTube του Athletiko (με pre και post game show) αλλά και η τηλεόραση του ACTION 24.
Την ώρα που όλα τα media πόσταραν ΛΕΞ για την sold out συναυλία του στο ΟΑΚΑ στις 28 Ιουνίου, το Athletiko και το ACTION 24 είχαν τον ΛΕΞ στη Σεβίλλη για να σχολιάσει το Clasico. Σε συνδυασμό με ένα νέο υπέροχο στούντιο στην Αθήνα και την συμμετοχή των Ντέμη Νικολαΐδη, Μιχάλη Τσόχου, Βασίλη Μπακόπουλου, Χριστίνας Βραχάλη και Αιμίλιου Οικονομίδη το ενδιαφέρον έγινε τέτοιο, που παρά το γεγονός ότι μέχρι τις 26 Μαΐου το Athletiko ακόμα “μπουσούλαγε” όντας 16 ημερών “μωρό”, που οι αριθμοί ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
- 1.1 εκατομμύρια προβολές στο TikTok
- 2.2 εκατομμύρια προβολές στο Instagram
- 750 χιλιάδες προβολές στο YouTube
Το Athletiko “πάτησε” πάνω στο ενδιαφέρον του κόσμου. Είτε αυτό είχε να κάνει με τον τελικό του Κυπέλλου Ισπανίας, είτε με την Μπαρτσελόνα, είτε με την Ρεάλ Μαδρίτης, είτε με τον ΛΕΞ, είτε με τους αγαπημένους του δημοσιογράφους ή influencers. Σε συνδυασμό με το καλό περιεχόμενο, αυτό έφτασε σε πάρα πολύ κόσμο ο οποίος κατανάλωσε αρκετό content του Athletiko.
Τα case study τα κάνει ο κόσμος
Το αν θα γίνει το Athletiko πετυχημένο και case study στα ελληνικά media, θα το δείξει ο χρόνος. Και κυρίως θα το κάνει ο κόσμος. Και στην αρχή και στο τέλος είναι αυτός που θα κρίνει με βάση τα ενδιαφέροντά του και την αισθητική του. Τι του αρέσει. Τι θα διαβάσει. Τι θα δει. Τι θ’ ακούσει. Στην περίπτωση του Athletiko η αρχή ήταν καλή…
Το βάρος που πέφτει σε ένα “μωρό” 20 ημερών για να ξεπεράσει τον πήχη που το ίδιο έβαλε είναι μεγάλο. Ευτυχώς στην περίπτωση της Wide Media υπάρχει μια μεγάλη ομάδα από πίσω του για να το βοηθήσει να περπατήσει και στη συνέχεια να τρέξει. Σε επίπεδο διοίκησης, οργανώσης, τεχνικής υποστήριξης, παραγωγής, επικοινωνίας. Και κυρίως σε επίπεδο ανθρώπων…
Athletiko (Αθλέτικο για όσους δεν έχουν μάθει ακόμα να το λένε) γιατί έχει τη μεγάλη εικόνα.