Πρίντεζης στο Athletiko: «Τα παιδιά μού δίνουν κίνητρο να συνεχίσω»
Κάθε χρόνο ο Γιώργος Πρίντεζης φέρνει κοντά τα παιδιά στο μπάσκετ μέσω του Stoiximan AegeanBall Festival και στο Athletiko εξέφρασε τις σκέψεις του για την προσπάθεια αυτή.
Το Stoiximan AegeanBall Festival έχει πλέον γίνει θεσμός και το απόλυτο μπασκετικό ραντεβού του καλοκαιριού στη Σύρο. Οικοδεσπότης ο Γιώργος Πρίντεζης που βρίσκει αφορμές κάθε χρόνο να συνεχίζει στα χαμόγελα των μικρών παιδιών.
Στα επόμενα φεστιβάλ αποκάλυψε στο Athletiko ποιον αθλητή θα ήθελε να φέρει αλλά και την απήχηση που έχει τόσα χρόνια αυτή η μπασκετική γιορτή.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Πρίντεζη στο Athletiko
Το Stoiximan AegeanBall Festival έχει γίνει πλέον θεσμός και πραγματικά κάθε χρόνο νιώθω ότι ο κόσμος το αγαπάει όλο ένα και περισσότερο. Εσύ πώς τη νιώθεις όλη αυτή την αγάπη, δεδομένου ότι και φέτος είναι γεμάτη εδώ η πλατεία.
«Εντάξει, είναι κάτι πάρα πολύ όμορφο, είναι μια ωραία στιγμή.Είναι πολλές ωραίες στιγμές μάλλον, αλλά καλό είναι να μην επικεντρωθούμε σε αυτό που γίνεται μόνο το Σαββατοκύριακο, το τηλεοπτικό.
Για μένα οι ωραίες στιγμές είναι το πρωί, 8 η ώρα, 9 η ώρα, που πολλοί έρχονται με τη ζέστη. Πάρα πολλά παιδιά από την Ελλάδα δηλώνουν συμμετοχή. Πάρα πολλοί γονείς δηλώνουν συμμετοχή και οι ίδιοι. Και οι περισσότεροι αφήνουν και λίγο το κινητό και... και σε μια πολύ όμορφη εμβληματική πλατεία έρχονται και παίζουν δύο, τρία, τέσσερα παιχνίδια για δύο, τρεις μέρες».
Τι σου δίνει εσένα κίνητρο να συνεχίσεις;
«Κίνητρο να συνεχίσω. Νομίζω τα παιδιά. Κυρίως τα παιδιά. Είναι όμορφο όλο αυτό. Είναι όμορφο που έρχονται πάρα πολλοί στάρ και τιμάνε το νησί. Αλλά νομίζω το χαμόγελα των παιδιών όταν βλέπουν από κοντά κάποιους παίκτες, γιατί ας μην ξεχνάμε πως η επαρχία νοσεί. Οπότε, δίνει τη δυνατότητα σε πάρα πολλά παιδιά να βλέπουν παίκτες, ακόμα και μεγαλύτερους. Είναι όμορφο».
Βλέπεις πάρα πολλούς φίλους σου. Πρώην συμπαίκτες, πρώην αντιπάλους. Νέα παιδιά που διαπρέπουν στο ελληνικό μπάσκετ. Να έρχονται και να παίζουν Αυτό σου δίνει κάτι; Σε γεμίζει;
«Με τιμάνε και τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Με τιμάει γιατί εγώ δίνω παραπάνω βάση και στο ανθρώπινο κομμάτι. Με τους περισσότερους από εδώ έχω μία πάρα πολύ καλή σχέση και ξέρουν πως και εγώ σε μία αντίστοιχη πλευρά θα ανταπέδιδα. Ξέχωρα από εμένα καταλαβαίνω ότι γίνεται κάτι πάρα πολύ όμορφο. Και θέλουν όλοι τους να πάρουν μέρος σε αυτό».
Η διοργάνωση κάθε χρόνο σε αποσπάει λίγο από το βαρκάκι σου.Από τα μπάνια που σε βλέπουμε. Νομίζω όμως ότι όλο αυτό που βλέπουμε είναι η καλύτερη ανταμοιβή. Δ
Δεν είναι ακριβώς έτσι αγγελικά πλασμένα όλα. Περνάω πάρα πολύ χρόνο στην οικογένειά μου. Και αυτός είναι ο λόγος που συνειδητά απέχω από πολλά πράγματα που θα μπορούσα να κάνω. Αυτό είναι κάτι πάρα πολύ δημιουργικό και ωραίο. Και το κάνω πάνω στην καρδιά μου».
Ποιον παίχτη του Ολυμπιακού φέτος, ποιον πρωταθλητή Ευρώπης θα ήθελες να φέρεις;
«Ο Σάσα μας την έκανε τελευταία στιγμή γιατί ξεκίναγε υποχρεώσεις με την Βουλγαρία. Νομίζω τον Εβάν θα ήθελε να δει πολύ ο κόσμος».