Πρώτο «ραντεβού» για την Εθνική: Στην Αθήνα οι διεθνείς του Σπανούλη
Η Εθνική μπαίνει σε ρυθμούς προκριματικών με το βλέμμα σε Ρουμανία και Πορτογαλία.
Η αντίστροφη μέτρηση για τις επόμενες υποχρεώσεις της Εθνικής Ανδρών ξεκινά σήμερα, καθώς οι διεθνείς αρχίζουν να συγκεντρώνονται στην Αθήνα για την έναρξη της προετοιμασίας ενόψει του τελευταίου «παραθύρου» της πρώτης φάσης των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2027.
Ο Βασίλης Σπανούλης έχει καλέσει 15 παίκτες, με τις αφίξεις να πραγματοποιούνται σταδιακά από σήμερα, ενώ μέχρι την Πέμπτη (25/6) άπαντες θα έχουν ενσωματωθεί στην προετοιμασία που θα πραγματοποιηθεί στο κλειστό της Γλυφάδας.
Στόχος της «γαλανόλευκης» είναι να παρουσιαστεί έτοιμη για τις αναμετρήσεις κόντρα σε Ρουμανία (Οραντέα, 2/7, 19.00) και εντός με την Πορτογαλία (Sunel Arena, 5/7, 19.30).
Η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή του ομίλου της με ρεκόρ 3-1 και θέλει να ολοκληρώσει με θετικό πρόσημο την πρώτη φάση των προκριματικών, κάνοντας ακόμη ένα βήμα προς την πρόκριση στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2027.