Ράσελ: «Είναι φοβερό να επιστρέφεις στην κορυφή - Ήξερα πόσο γρήγορος ήταν ο Φερστάπεν»

Μετά από την κυριαρχική εμφάνισή του στην Αυστρία, ο Τζορτζ Ράσελ ήταν αρκετά χαρούμενος με τη νίκη του και ευχαρίστησε τη Mercedes.

Ο Τζορτζ Ράσελ/ Πηγή: IMAGO / DeFodi Images
Ο Τζορτζ Ράσελ/ Πηγή: IMAGO / DeFodi Images

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Δεν ανησύχησε ιδιαίτερα στο grand prix της Αυστρίας ο Τζορτζ Ράσελ. Έπειτα από μια κυριαρχική εμφάνιση στο Σπίλμπεργκ, ο Βρετανός επέστρεψε στις νίκες και συνεχίζει την καταδίωξη του πρωτοπόρου στη βαθμολογία Κίμι Αντονέλι.

Μείωσε τη διαφορά του από την κορυφή και ήταν αρκετά χαρούμενος στις δηλώσεις του στο περιθώριο μετά τον αγώνα. Ευχαρίστησε τη Mercedes για τη στρατηγική και ανέφερε πως θα γιορτάσει ανάλογα τη νίκη του: «Είναι φοβερό να επιστρέφεις στην πρώτη θέση. Έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά και απόψε θα το γιορτάσω με την ομάδα μου. Είχα πρόσφατα κακή αγωνιστική φόρμα. Στον αγώνα ο Μαξ και η Red Bull ήταν πάρα πολύ γρήγοροι και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Ευχαριστώ την ομάδα μου και όσους ήρθαν στην πίστα με αυτή τη ζέστη».

Ο Ράσελ ρωτήθηκε και για τη μάχη που γινόταν πίσω του. Δέχθηκε πίεση από τον Μαξ Φερστάπεν στους τελευταίους γύρους και αυτός με τη σειρά του από τον Κίμι Αντονέλι, ο οποίος στο τέλος μείωσε επικίνδυνα τη διαφορά του από τη δεύτερη θέση και τον Ολλανδό, χωρίς όμως να μπορέσει να κάνει κάτι παραπάνω λόγω χρόνου: «Σε κάθε γύρο πίεζα. Προσπαθούσα να δοκιμάσω τα όρια και έκανα ένα-δυο λαθάκια. Ήξερα πόσο γρήγοροι ήταν οι οδηγοί πίσω μου. Ο Κίμι όλη τη σεζόν είναι ταχύτατος και σε κάθε γύρο έβλεπα τη διαφορά. Ήξερα πως στο τέλος θα έκανα πολλούς γύρους με τα ίδια ελαστικά, όμως η ομάδα έκανε τέλεια δουλειά με τη στρατηγική».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ