Ρήξη στις σχέσεις ή απλά τον... παρέλειψαν - Η Ατλέτικο συνεχάρη τους Αργεντίνους της και ξέχασε τον Άλβαρες
Η Ατλέτικο Μαδρίτης μέσω δημοσίευση της συνεχάρη τους ποδοσφαιριστές της για την νίκη τους επί της Αυστρίας, όμως... ξεχνώντας τον Άλβαρες.
Μετά τη το φινάλε της αναμέτρησης της Αργεντινής με την Αυστρία και της νίκης της «αλμπισελέστε» με 2-0, ο Χούλιαν Άλβαρες μίλησε στη μεικτή ζώνη και έριξε τη... βόμβα.
Ο αστέρας της Ατλέτικο Μαδρίτης ζήτησε δημόσια τη μεταγραφή του, τονίζοντας ότι θέλει να κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα, έχοντας μιλήσει μάλιστα, με ανθρώπους του συλλόγου. «Θέλω να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Έχω μιλήσει με τους ανθρώπους του συλλόγου με τους οποίους χρειαζόμουν να μιλήσω. Το καλύτερο για το μέλλον μου είναι μια μεταγραφή», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Οι δηλώσεις του Άλβαρες προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις στο εσωτερικό του συλλόγου από την ισπανική πρωτεύουσα, με τους «ροχιμπλάνκος» να γίνονται έξαλλοι με την Μπαρτσελόνα, κατηγορώντας τη για ανεντιμότητα και όντας έτοιμοι να καταγγείλουν τους Καταλανούς στη FIFA για παράνομη προσέγγιση ποδοσφαιριστή που δεσμεύεται με συμβόλαιο.
Μάλιστα, ήταν τόσο έξαλλοι που... ξέχασαν τον Άλβαρες. Συγκεκριμένα, η Ατλέτικο δημοσίευσε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ένα συγχαρητήριο μήνυμα προς τους Ναχουέλ Μολίνα και Τιάγκο Αλμάδα για τις εμφανίσεις τους αλλά και την νίκη τους επί της Αυστρίας, ενώ ο πρώτος έφτασε και τις 60 συμμετοχές με την «αλμπισελέστε».
Όπως παρατήρησαν αρκετοί, από την εν λόγω δημοσίευση έλειπε ο άλλοτε επιθετικός της Μάντσεστερ Σίτι, με τα σχόλιά του μετά την αναμέτρηση να φαίνεται πως πείραξαν τον οργανισμό της Ατλέτικο, που πλέον δεν τον συμπεριλαμβάνει ούτε καν στα ποσταρίσματά του στα social media.
Μένει να δούμε αν αυτό ήταν κάποιο λάθος ή αν οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών έχουν έρθει σε οριστική ρήξη, με τον Αργεντινό πάντως να μην αναμένεται να αποχωρήσει πριν την ολοκλήρωση του Μουντιάλ.