Σε τουρνουά σε Ιταλία και Αθήνα ο Ολυμπιακός πριν την έναρξη της σεζόν 2026/27
Ο Ολυμπιακός θα συμμετάσχει σε δύο τουρνουά πριν την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν 2026/27 στο βόλεϊ Ανδρών και Γυναικών.
Ο Ολυμπιακός έχει κάνει ήδη το πρόγραμμά του ενόψει της έναρξης της αγωνιστικής σεζόν 2026/27 ξεκινώντας από δύο τουρνουά σε Ελλάδα και Ιταλία.
Συγκεκριμένα η ομάδα των Ανδρών θα ταξιδέψει στην Ιταλία, όπου θα αγωνιστεί στο Jesi Volley Cup με άλες τρεις κορυφαίες ομάδες, την φιναλίστ του ιταλικού πρωταθλήματος Λούμπε, τη κάτοχο του CEV Challenge Cup Μιλάνο και την φιναλίστ του πρωταθλήματος Ιαπωνίας, Σαντόρι Σάνμπερνς.
Η ομάδα των Γυναικών από την άλλη θα συμμετάσχει στο νεοσύστασο τουρνουά που διοργανώνει ο Πανιώνιος Betsson, το «Κωνσταντίνος Καρέλιας», όπου εκτός από τις δύο ελληνικές ομάδες θα αγωνιστεί επίσης η κάτοχος του CEV Cup Γαλατασαράι κι η κάτοχος του CEV Champions League Βακίφμπανκ.
Τόσο το τουρνουά που θα συμμετάσχουν οι Άνδρες όσο και αυτό των Γυναικών θα διεξαχθούν πριν ξεκινήσουν οι επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις των ομάδων, δηλαδή από τα τέλη Σεπτεμβρίου έως και τα μέσα Οκτωβρίου.
Το τουρνουά των Ανδρών στο Γέζι
Η διοργάνωση του Jesi Volley Cup θα διεξαχθεί σε δύο ημέρες 10 και 11 Οκτωβρίου, με τους δύο ημιτελικούς να είναι προγραμματισμένοι για το Σάββατο 10/10 και τους μικρό και μεγάλο τελικό να ακολουθούν την Κυριακή 11/10. Τα ζευγάρια των ημιτελικών δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, ωστόσο όλα δείχνουν ότι ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει μία από τις δύο ιταλικές ομάδες στην πρεμιέρα του.
Το τουρνουά του Γέζι συγκαταλέγεται στα πιο ανταγωνιστικά της περιόδου προετοιμασίας στην Ιταλία, καθώς διοργανώνεται υπό την αιγίδα της ιταλικής ομοσπονδίας.
Αξίζει να θυμίσουμε ότι οι «ερυθρόλευκοι» είχαν συμμετάσχει στο Jesi Volley Cup και το 2023. Τότε γνώρισαν την ήττα με 3-1 σετ από τη Λούμπε στον ημιτελικό (25-23, 22-25, 25-21, 25-23), έχοντας εκτός τους Στερν, Παγένκ και Τζούριτς ενώ στον μικρό τελικό ηττήθηκαν επίσης από τη Μιλάνο με 3-0 σετ (25-19, 25-23, 26-24).
Το τουρνουά των Γυναικών στη Νέα Σμύρνη
Το νέο τουρνουά που θα διοργανώσει ο Πανιώνιος Betsson ανακοινώθηκε στο event του συλλόγου στις 28 Μαΐου και θα διεξαχθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου και συγκεκριμένα από τις 29 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου, το οποίο θα ονομάζεται «Κωνσταντίνος Καρέλιας» και είναι στη μνήμη του Κωνσταντίνου Καρέλια, θα γίνει με τέσσερις ομάδες στο κλειστό της Νέας Σμύρνης, «Ανδρέας Βαρίκας».
Ούτε σε αυτό το τουρνουά έχουν γίνει ακόμη γνωστά τα ζευγάρια, ωστόσο η διοργάνωσή του είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για το ελληνικό βόλεϊ.