Σενάρια περί παραμονής Honda στη Red Bull

Η Ford φέρεται να αντιμετωπίζει πρόβλημα στους κινητήρες που επρόκειτο να προσαρμοστούν στο μονοθέσιο της Red Bull, από το 2026.
Πηγή: OracleRedBullRacingMedia
Πηγή: OracleRedBullRacingMedia

Το συμβόλαιο της Honda με τη Red Bull λήγει στο τέλος της σεζόν του 2025, έπειτα από την πολυετή κοινή πορεία τους. Η συνεργασία τους έφερε πολλές επιτυχίες και τίτλους στην αυστριακή ομάδα, όμως η Ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε πως είναι η κατάλληλη στιγμή για να «δοκιμάσει» κάτι καινούργιο. Η Aston Martin θα είναι η νέα παρτενέρ της Honda από το 2026, καθώς η αυστριακή ομάδα επέλεξε να συνεργαστεί με άλλο κατασκευαστή κινητήρων.

Η Red Bull λοιπόν, έστρεψε το ενδιαφέρον της στη Ford, με τη συνεργασία τους να ξεκινά από την επόμενη σεζόν. Ωστόσο, φαίνεται πως τα προβλήματα δεν άργησαν να εμφανιστούν, καθώς υπάρχουν ήδη ανησυχίες για την απόδοση των νέων κινητήρων, πριν καν δοκιμαστούν επίσημα σε πίστα.

Τα προβλήματα σχετίζονται με το ηλεκτρικό κομμάτι της υβριδικής μονάδας ισχύος, το οποίο φαίνεται να μην αποδίδει όπως θα ήθελε η ομάδα. Οι κινητήρες αυτοί σχεδιάζονται βάσει των νέων κανονισμών της FIA που θα ισχύσουν από το 2026, κάτι που κάνει την κατάσταση ακόμη πιο απαιτητική.

Μετά το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, άνθρωποι της Red Bull παραδέχτηκαν πως η απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος δεν είναι ικανοποιητική. Παρόμοιες ανησυχίες είχαν εκφράσει και στο παρελθόν τόσο ο Μαξ Φερστάπεν όσο και ο Ρέιμοντ Βερμιούλεν, δείχνοντας ότι η συνεργασία με τη Ford ίσως δεν πηγαίνει όπως αρχικά περίμεναν.

Όλα αυτά έχουν δημιουργήσει έντονο προβληματισμό στους «ταύρους», που πλέον σκέφτονται ακόμη και το ενδεχόμενο να παραμείνουν με κινητήρες Honda. Την ίδια στιγμή, οι φήμες για πιθανή μετακίνηση του Φερστάπεν στην Aston Martin δυναμώνουν, με το μέλλον του πρωταθλητή να παραμένει αβέβαιο και τον ίδιο να δηλώνει: «Όλοι μιλούν για αυτές τις φήμες εκτός από μένα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ