Στη Μύκονο η Βανέσα Μπράιαντ 12 χρόνια μετά το ταξίδι της με τον Κόμπι (video)
Στη Μύκονο βρέθηκε η Βανέσα Μπράιαντ μαζί με τις τρεις κόρες της. Η χήρα του θρύλου του NBA, Κόμπι Μπράιαντ, επέστρεψε έπειτα από 12 χρόνια στο «Νησί των Ανέμων» για στιγμές χαλάρωσης.
Η Βανέσα Μπράιαντ περνάει στιγμές χαλάρωσης στην Ελλάδα, επιλέγοντας τη Μύκονο για μέρος των φετινών καλοκαιρινών διακοπών της. Η χήρα του αείμνηστου Κόμπι Μπράιαντ ταξίδεψε στο νησί των ανέμων μαζί με τις τρεις κόρες της, σε μία από τις σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις της.
Η οικογένεια εντοπίστηκε στην Ψαρρού και συγκεκριμένα στο «Nammos, όπου έμεινε για αρκετές ώρες μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες, μαζί της βρίσκονταν η 23χρονη Νατάλια, η 10χρονη Μπιάνκα και η 7χρονη Κάπρι, ενώ δεν έλειψαν και οι βόλτες σε καταστήματα της περιοχής πριν το γεύμα τους στο γνωστό beach restaurant.
Πέντε χρόνια μετά τον τραγικό χαμό του Κόμπι Μπράιαντ και της κόρης τους Τζιάνα σε δυστύχημα με ελικόπτερο στην Καλιφόρνια, η Βανέσα συνεχίζει να κρατά χαμηλό προφίλ, δίνοντας προτεραιότητα στην οικογένεια και στη διατήρηση της κληρονομιάς του θρύλου των Λέικερς.