Στηρίζει Χάμιλτον η Ferrari - Δεν δέχεται ότι τελείωσε η χρονιά

Δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στην Ferrari ο Χάμιλτον, με πολλούς να πιστεύουν ότι αυτή είναι μια μεταβατική χρονιά, όμως ο Βασέρ διαφωνεί.
Printscreen
Printscreen

Ο Λούις Χάμιλτον πέραν της νίκης του στο Sprint της Κίνας βιώνει μια πολύ δύσκολη αρχή με τα χρώματα της Ferrari, το οποίο έγινε ακόμα πιο εμφανές από την μεγάλη απόσταση στις κατακτήτριες δοκιμές και στο τερματισμό του στο πρόσφατο Grand Prix στην Σαουδική Αραβία. Συγκεκριμένα κατά 31'' από τον Σαρλ Λεκλέρ.

Ο Βρετανός σίγουρα θα ήλπιζε η μετάβαση του στην Ιταλία θα βοηθούσε να ξεπεράσει τα προβλήματα του με τα μονοθέσια του ground effect που αντιμετώπιζε στη Mercedes τις προηγούμενες σεζόν. Όμως, την χρονιά που διανύουμε έχει κάνει το χειρότερο ξεκίνημα σε ολόκληρη την καριέρα του, τερματίζοντας, κατά μέσο όρο, στην θέση 7,25 των πέντε φετινών Grand Prix.

Mάλιστα ο Βρετανός όταν ρωτήθηκε για το αν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί του ερχόμενου έτους θα τον βοηθήσουν να ξεπεράσει τα προβλήματά του με τα μονοθέσια του ground effect δήλωσε: «δεν σπαταλάω χρόνο να το σκέφτομαι αυτό, αλλά ας το ελπίσουμε. Το ground effect θα είναι λιγότερο, ελπίζω τα πράγματα να αλλάξουν λίγο».

Ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο σχολίασε το θέμα του 40χρονου τονίζοντας πως μοιάζει απελπισμένος. «Τον βλέπω ιδιαίτερα απελπισμένο. Πιστεύω πως τώρα απλά περιμένει να δει το αυτοκίνητο του 2026, ελπίζοντας ότι η Ferrari θα κάνει καλή δουλειά. Χρειάζεται ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να το διαχειριστεί καλύτερα από όσο διαχειρίζεται το φετινό».

Το γεγονός ότι ο Χάμιλτον βρίσκεται στο -68 από τον πρωτοπόρο, Όσκαρ Πιάστρι, αλλά και τα προαναφερθέντα κάνουν αρκετό κόσμο να πιστεύει πως έχει ήδη στρέψει την προσοχή του στην σεζόν του 2026, με τα υπόλοιπα GP να αποτελούν απλά ένα μεταβατικό στάδιο για τον επτά φορές πρωταθλητή.

Ο διευθυντής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, ήταν άκρως κατηγορηματικός μιλώντας για το θέμα, λέγοντας: «Στην Κίνα ήταν μόλις ο δεύτερος αγώνας μας μαζί και ήταν ικανός να πάρει την πολ ποζίσιον [του Sprint], να οδηγήσει τον αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι τον 19ο και να τερματίσει μπροστά από τον Πιάστρι και τον Φερστάπεν. Δεν είναι μεταβατική κατάσταση», πριν συμπληρώσει: «Θα είμαι 2000% στο πλευρό του και θα τον υποστηρίζω, και θα ξεκινήσουμε από αύριο το πρωί να βρούμε τις λύσεις και αιτίες και να δουλέψουμε πάνω σε αυτές. Αλλά ειλικρινά δεν ανησυχώ πολύ. Αν κοιτάξετε τι έκανε στην Κίνα ή στον αγώνα του Μπαχρέιν την προηγούμενη εβδομάδα, ή και στο πρώτο μέρος της σεζόν εκτός από αυτό το Σαββατοκύριακο, η δυναμική υπάρχει σίγουρα. Απλώς πρέπει να ρυθμίσουμε σωστά την ισορροπία [του αυτοκινήτου] και το πώς δουλεύει τα ελαστικά του. Είναι μια αρνητική πτυχή αυτή, αλλά νομίζω ότι η δυναμική του μονοθεσίου είναι εκεί και θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε».

Στην συνέχεια, ο Βασέρ αναφέρθηκε στην απογοήτευση του Χάμιλτον, τονίζοντας πως είναι απόλυτα λογικό: «Σίγουρα είναι απογοητευμένος, γιατί όταν τερματίζεις έκτος ή έβδομος και ο team-mate σου είναι στο βάθρο, το να είσαι στεναχωρημένος το θεωρώ θετικό. Αν ήταν ευχαριστημένος με αυτήν την απόδοση, δεν θα ήταν φυσιολογικό. Είναι οδηγός αγώνων, είναι ανταγωνιστικός, θέλει να πάρει το μέγιστο από αυτό που έχει και σίγουρα είναι απογοητευμένος. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε μαζί, να αντιδράσουμε μαζί και αυτός θα είναι ο μόνος τρόπος να προχωρήσουμε μπροστά».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ