Ταρέμι: «Αυτός είναι ο λόγος που είπα ότι...χάσαμε το ματς με το Βέλγιο»
Ο επιθετικός του Ολυμπιακού, Μεχντί Ταρέμι εξήγησε τους λόγους για τους οποίους είπε πως το Ιράν... έχασε το ματς κόντρα στο Βέλγιο.
Μεγάλη ευκαιρία να πανηγυρίσει μία σπουδαία νίκη απέναντι στο Βέλγιο έχασε το Ιράν. Για τη 2η αγωνιστική του 7ου ομίλου οι δύο ομάδες έμειναν στο 0-0, σε ένα γκρουπ όπου κανείς ως τώρα δεν έχει νικήσει, αλλά δεν έχει χάσει κιόλας.
Το Ιράν δέχτηκε μεγάλη πίεση από τους «κόκκινους διαβόλους», αλλά είχε κι εκείνο τις στιγμές του στην αναμέτρηση. Κορυφαία εξ αυτών το ακυρωθέν γκολ του Μεχντί Ταρέμι στο 25', ο οποίος μίλησε στο κανάλι της FIFA, λέγοντας πως ένιωσε ότι η ομάδα του δεν είχε καλή απόδοση, αφού δεν έφτασε στη νίκη. Και αυτά τα λόγια τα μετέφερε και στους συμπαίκτες του.
«Είπα ότι χάσαμε το παιχνίδι», είπε ο Ταρέμι μιλώντας στη FIFA. «Θα μπορούσαμε να παίξουμε πολύ καλύτερα και λόγω της νοοτροπίας και της εμπειρίας μας, πρέπει να τα πάμε πολύ καλύτερα. Γι' αυτό είπα ότι χάσαμε το παιχνίδι.
«Σίγουρα, θέλουμε να φτάσουμε στα νοκ άουτ. Έχουμε δύο βαθμούς τώρα και ένα παιχνίδι απομένει. Θα πρέπει να δούμε τι θα συμβεί στο μέλλον. Ο τερματοφύλακάς μας βρίσκεται στο τρίτο Παγκόσμιο Κύπελλο. Το πρώτο παιχνίδι είναι πάντα δύσκολο για όλους και ήταν λίγο νευρικός εναντίον της Νέας Ζηλανδίας, αλλά σε αυτό το παιχνίδι ήταν πιο χαλαρός. Έκανε καταπληκτική δουλειά και τον εκτιμούμε πραγματικά για αυτόν τον βαθμό».