Τέλος ο Αϊζάια Κάαναν από τον Ερυθρό Αστέρα
Ο Αμερικανός σουτέρ αποχωρεί από τη Σερβία μετά από δύο χρόνια και έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό.
Ο Αϊζάια Κάαναν μετακόμισε από την Ελλάδα στη Σερβία το καλοκαίρι του 2024, αλλά δεν άλλαξε χρώματα. Φόρεσε τα «ερυθρόλευκα» του Ερυθρού Αστέρα και άφησε πίσω του αυτά του Ολυμπιακού.
Υπήρξε παραγωγικός για περίπου έναν χρόνο δράσης, αλλά το 2025 στάθηκε εξαιρετικά άτυχος, υπέστη ρήξη χιαστού και όσο βρισκόταν σε ισχύ το δεύτερο έτος του συμβολαίου του, δεν μπόρεσε να βοηθήσει την ομάδα από το Βελιγράδι.
Ο Αστέρας εξαγόρασε ήδη τις υπηρεσίες του Κρις Τζόουνς και πρόκειται να συνεχίσει να ενισχύει την περιφερειακή του γραμμή, αλλά στον Κάαναν δεν μπορεί πλέον να βασιστεί. Ο Ιμπόν Ναβάρο έκρινε ότι δεν του είναι απαραίτητος, για την ακρίβεια.
Ο Αμερικανός γκαρντ και ο Ερυθρός χωρίζουν τους δρόμους τους και παρακάτω ακολουθεί η πλήρης ανακοίνωση του κλαμπ, όσον αφορά την αποδέσμευση του αθλητή:
«Ο Αμερικανός γκαρντ Αϊζάια Κάνααν δεν θα αγωνίζεται από την επόμενη σεζόν με τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.
Η ΚΑΕ Ερυθρός Αστέρας εύχεται στον Αϊζάια Κάνααν υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του.
Ο Ερυθρός Αστέρας ευχαριστεί τον Αϊζάια Κάνααν για τον επαγγελματισμό και τη συνεισφορά του στον σύλλογο και του εύχεται καλή υγεία και κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».