Τέλος ο Μπιρτς από τη Φενέρμπαχτσε, ανοίγει ο δρόμος για τον Άρη

Η Φενέρμπαχτσε ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας της με τον Κεμ Μπιρτς, ανοίγοντας τον δρόμο για τη συμφωνία του με τον Άρη.

Ο Κεμ Μπίρτς με τη φανέλα της Φενέρμπαχτσε, Πηγή: Intime
Ο Κεμ Μπίρτς με τη φανέλα της Φενέρμπαχτσε, Πηγή: Intime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η Φενέρμπαχτσε, με επίσημη ανακοίνωσή της γνωστοποίησε την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Κεμ Μπιρτς, έπειτα από δυο χρόνια όπου ο πολύπειρος σέντερ βρισκποταν στην ομάδα.

Έτσι, ο παίκτης μπορεί άμεσα πλέον να ανακοινωθεί από τον Άρη αφού είναι ελεύθερος στην αγορά, καθώς οι δυο πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία για να ενταχθεί στην ομάδα της Θεσσαλονίκης. 

Από πλευράς του ο Μπιρτς, έχει ανακοινώσει ήδη την αποχώρησή του από τον σύλλογο της Κωνσταντινούπολης και ετοιμάζεται για το νέο κεφάλαιο στην σπουδαία καριέρα του, στην νέα αυτή προσπάθεια του Άρη, υπό την... ηγεσία του Βασίλη Σπανούλη.

Η ανακοίνωση της Φενέρμπαχτσε για Μπερτς

«Ευχαριστούμε, Κεμ Μπιρτς!

Οι δρόμοι μας χωρίζουν με τον αθλητή μας, Κεμ Μπιρτς, ο οποίος φόρεσε τη φανέλα μας τις αγωνιστικές περιόδους 2024-25 και 2025-26.

Ευχαριστούμε τον Κεμ Μπιρτς για όλες τις προσπάθειές του και τη σημαντική συμβολή του στις επιτυχίες που ζήσαμε μαζί, συμπεριλαμβανομένης της κατάκτησης της δεύτερης EuroLeague στην ιστορία μας, καθώς και 2 πρωταθλημάτων Τουρκίας, 2 Κυπέλλων Τουρκίας και 1 Σούπερ Καπ Τουρκίας.

Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google