Τρία χρόνια μετά παραμένει η φωτογραφία με τα περισσότερα likes στο Instagram

Ο Λιονέλ Μέσι συνεχίζει να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Μπορεί να πέρασαν τρία χρόνια από την κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2022 με την Αργεντινή, αλλά το καρουζέλ εικόνων του «Pulga» που πανηγυρίζει την κατάκτηση του τροπαίου συνεχίζει μέχρι σήμερα να έχει τα περισσότερα likes στο Instagram.
Με περίπου 56 εκατομμύρια likes, η προηγούμενη ανάρτηση στο Instagram με τα περισσότερα likes περιείχε μια φωτογραφία ενός αυγού. Η φωτογραφία του αυγού ανέβηκε τον Ιανουάριο του 2019 από τον Κρις Γκόντφρεϊ ως κοινωνικό πείραμα. Η ανάρτηση του Μέσι στην οποία πανηγυρίζει την κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου έχει πλέον ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Η ανάρτηση του θρύλου του Αργεντινού ποδοσφαίρου είναι επίσης η πιο γρήγορη που έχει συγκεντρώσει σχεδόν 75 εκατομμύρια likes στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
«Παγκόσμιοι Πρωταθλητές! Το ονειρεύτηκα τόσες πολλές φορές, το ήθελα τόσο πολύ που ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω... Ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μου, όλους όσους με στηρίζουν, αλλά και όλους όσους πίστεψαν σε εμάς», έγραψε ο Λιονέλ Μέσι στην ανάρτηση.
«Δείχνουμε για άλλη μια φορά ότι οι Αργεντινοί, όταν αγωνιζόμαστε μαζί και ενωμένοι, είμαστε ικανοί να πετύχουμε αυτό που έχουμε θέσει ως στόχο. Η αξία ανήκει σε αυτήν την ομάδα, η οποία είναι πάνω από τις ατομικότητες, είναι η δύναμη όλων όσων αγωνίζονται για το ίδιο όνειρο που ήταν και το όνειρο όλων των Αργεντινών... Τα καταφέραμε!», πρόσθεσε.
Ο Λιονέλ Μέσι, επτά φορές νικητής της Χρυσής Μπάλας, έγινε επίσης μόλις το δεύτερο άτομο που έφτασε τους 500 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram. Θυμίζουμε ότι είχε 376 εκατομμύρια ακόλουθους πριν από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Ο αντίπαλος του Αργεντινού, Κριστιάνο Ρονάλντο, είναι αυτή τη στιγμή το άτομο με τους περισσότερους ακολούθους στο Instagram, με 663 εκατομμύρια ακολούθους.
Πριν από μερικά χρόνια, οι δύο θρύλοι του ποδοσφαίρου εμφανίστηκαν μαζί σε μια φωτογραφία τους να παίζουν σκάκι και μέσα σε λίγες ώρες η ανάρτηση είχε πάρει «φωτιά» στο Instagram, με πάνω από 40 εκατομμύρια likes.