Τι είχε πει ο Μπαντιό στο Athletiko για Παναθηναϊκό, Ναν και ατμόσφαιρα στο T-Center
Ο Μπράνκου Μπαντιό ετοιμάζεται να γίνει παίκτης του Παναθηναϊκού έως το 2029 και το Athletiko θυμάται τι είχε δηλώσει ο εκρηκτικός γκαρντ στη συνέντευξη που παραχώρησε.
Ο Παναθηναϊκός κινείται με γοργούς ρυθμούς για να καλύψει όλα τα κενά στο ρόστερ του και να παρουσιαστεί ακόμα πιο δυνατός τη νέα σεζόν, στη μεγάλη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, στον «πράσινο» πάγκο.
Το πρώτο... χτύπημα ήταν η απόκτηση του Μουσταφά Φαλ, για τα επόμενα 2+1 χρόνια, ωστόσο αυτό ήταν μόνο η αρχή. Διότι η συνέχεια περιλάμβανε έναν παίκτη που διέπρεψε τη φετινή σεζόν σε Liga Endesa και Euroleague. Ο λόγος για τον Μπράνκου Μπαντιό, ο οποίος έπειτα από μια εξαιρετική -σε όλα τα επίπεδα- πορεία, θα φοράει την πράσινη φανέλα για την επόμενη τριετία.
Με την κίνηση αυτή το «τριφύλλι« θωρακίζει την περιφέρειά του, με έναν παίκτη που μπορεί να αποτελέσει two-way απειλή και να αλλάξει την ροή ενός αγώνα με την ενέργειά του.
Ο Μπαντιό αντιμετώπισε αρκετές φορές τους πράσινους μέσα στη σεζόν. Πριν από την πρώτη εξ αυτών, στις 5 Δεκεμβρίου, παραχώρησε συνέντευξη στο Athletiko, όπου μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο τριφύλλι, στο μαρκάρισμα του Κέντρικ Ναν, με τον οποίο θα είναι συμπαίκτες τη νέα σεζόν, ενώ στάθηκε και στην ατμόσφαιρα που δημιουργεί ο κόσμος των πράσινων στο T-Center.
Αναφερόμενος στην ομάδα του Παναθηναϊκού και όσα ξεχώριζε για εκείνη είπε πως «έχει βαθύ ρόστερ ο Παναθηναϊκός και έχει δημιουργήσει μια σπουδαία ομάδα. Είναι δύσκολο να την αντιμετωπίσεις και για το λόγο αυτό πρέπει να κάνουμε την καλύτερη δυνατή εμφάνιση που μπορούμε, εάν θέλουμε να φύγουμε με αποτέλεσμα από την Αθήνα».
Όσον αφορά τον Κέντρικ Ναν μόνο καλά λόγια είχε να πει, τονίζοντας ότι «ήταν ένα δύσκολο match up να μαρκάρεις τον Κέντρικ Ναν. Θα πρέπει να γίνεται ομαδική προσπάθεια για να σταματήσεις έναν τέτοιο παίκτη. Πρέπει να κάνουμε καλή δουλειά από τα πρώτα λεπτά και να μην του δώσουμε τα σουτ που θα τον κάνουν να νιώσει άνετα. Είναι μεγάλος παίκτης και πρέπει να παλέψουμε για να τον κάνουμε να μην έχει υψηλές πτήσεις στο παρκέ».
Από την κουβέντα δεν έλειψε ούτε η ατμόσφαιρα που δημιουργείται στο T-Center. «Ο κόσμος δίνει πάντα ώθηση και σε πιέζει με την παρουσία του στην κερκίδα. Είναι ωραίο να παίζεις σε μια τέτοια ατμόσφαιρα, ακόμα και σαν αντίπαλος», είχε πει.
Τώρα, ετοιμάζεται να ζήσει όλη αυτή τη συνθήκη όχι ως αντίπαλος, αλλά ως παίκτης των πράσινων, έχοντας στο πλευρό του τόσο τον Κέντρικ Ναν, όσο και τον κόσμο της ομάδας, τόσο εντός, όσο και εκτός έδρας.