Τι σημαίνουν οικονομικά οι μέχρι τώρα αποχωρήσεις από το ρόστερ του Ολυμπιακού
Ο Ολυμπιακός συνεχίζει τις προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ του και ειδικά οι αποχωρήσεις έχουν σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο.
Ο Ολυμπιακός έχει ξεκινήσει από αντίθετη κατεύθυνση το φετινό καλοκαίρι, αφού όπως φαίνεται πρώτα αδειάζει το ρόστερ με παίκτες που έκλεισαν τον κύκλο τους στο ΣΕΦ και στη συνέχεια θα ανακοινωθούν οι προσθήκες και οι επεκτάσεις των συμβολαίων.
Μέχρι στιγμής από τους Πειραιώτες έχουν αποχωρήσει οι Άλεκ Πίτερς, Μουσταφά Φαλ, Φρανκ Νιλικίνα και Σακίλ ΜακΚίσικ με κάθε επισημότητα, ενώ την ίδια διαδρομή θα ακολουθήσουν σίγουρα οι Μόντε Μόρις και Κώστας Αντετοκούνμπο.
Από εκεί και πέρα ανοιχτό το ενδεχόμενο της αποχώρησης είναι για τους Γιαννούλη Λαρεντζάκη και Κόρι Τζόζεφ με τον Καναδό γκαρντ να έχει περισσότερες πιθανότητες παραμονής.
Το ενδιαφέρον σε όλη αυτήν την κατάσταση «ελάφρυνσης» του «ερυθρόλευκου» ρόστερ είναι το οικονομικό σκέλος και το τι χρήματα έχει εξοικονομήσει η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα.
Μέχρι στιγμής ο Ολυμπιακός από τις τέσσερις ανακοινωμένες αποχωρήσεις έχει αποκομίσει περίπου 4.500.000 δολάρια (2.000.000 από τον Φαλ), ενώ σε αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε και ακόμα περίπου 1.000.000 από τα δεδομένα «διαζύγια» με Μόντε Μόρις και Κώστας Αντετοκούνμπο.
Το συνολικό ποσό φτάνει τα 5.500.000 δολάρια, ενώ αν αποχωρήσουν αμφότεροι και οι Λαρεντζάκης - Τζόζεφ τότε θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο (πάνω από 1.000.000).
Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι οι Πρωταθλητές Ελλάδας και Ευρώπης θα πάνε σε ένα καλοκαίρι μείωσης του προϋπολογισμού, αφού ήδη έχουν συμφωνήσει με πολυετή και υψηλά συμβόλαια με τους Ζαν Μοντέρο και Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ και θα αποκτήσουν και έναν ακόμα φόργουορντ, ενώ θα γίνουν και τρεις επεκτάσεις συμβολαίων των Παπανικολάου, Ουόκαπ και Ντόρσεϊ.