Το «αντίο» της Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού»

Η Μπέριλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό με ένα συγκινητικό μήνυμα, ευχαριστώντας τους οπαδούς αλλά και όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής της στην Ελλάδα.

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ μαζί με τη σύντροφο του, Μπέριλ / Πηγή: Eurokinissi
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ μαζί με τη σύντροφο του, Μπέριλ / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Μετά από μια πολυετή και απόλυτα επιτυχημένη παρουσία στον Πειραιά, ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρετά τον Ολυμπιακό, κλείνοντας έναν μεγάλο και σπουδαίο κύκλο. Λίγο μετά το συγκινητικό μήνυμα του Αμερικανού γκαρντ, η σύζυγός του, Μπέριλ, θέλησε να πει το δικό της «αντίο» στους φίλους της ομάδας και στην Ελλάδα, μέσα από μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η ίδια εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για όλα όσα έζησε η οικογένειά της αυτά τα χρόνια, ευχαριστώντας θερμά τόσο τους ανθρώπους που συμπορεύτηκαν μαζί τους όσο και τον κόσμο των «ερυθρολεύκων» για την αγάπη που τους έδειξε σε αυτή την πολυετή διαδρομή.

Αναλυτικά η δημοσίευση της Μπέριλ

«Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι».

df67869c-6064-4876-8379-28bdd060d606.jpeg

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google