Το φετινό Final Four της Euroleague έκανε «πάταγο» - Αύξηση της τάξης του 81% στην αλληλεπίδραση μέσω των social media

Το Final Four της Euroleague είναι ούτως ή άλλως ένα από τα πιο σημαντικά event των ευρωπαϊκών γηπέδων. Εντυπωσιακοί αθλητές, ιστορικές ομάδες και ίσες πιθανότητες για καθεμία εξ αυτών. Τρεις αγώνες για τους οποίους ποτέ δεν μπορείς να είσαι έτοιμος στο 100%, καθώς αποτελούν μία εντελώς διαφορετική συνθήκη, από όλους τους υπόλοιπους του θεσμού.
Κατά τη διάρκεια του φετινού Final Four, υπήρχαν όλες οι απαραίτητες προδιαγραφές, ώστε να δούμε επιτέλους τον πολυπόθητο ελληνικό τελικό που όλοι περιμέναμε. Αναμέτρηση δηλαδή, που θα... έσπαγε τα κοντέρ τηλεθέασης για τα καλά. Οι εκπρόσωποι της χώρας όμως δεν τα κατάφεραν και το τελευταίο παιχνίδι είχε γαλλική, αλλά κατά κύριο λόγο τουρκική αύρα.
Η αλήθεια είναι πως ουδεμία επαφή υπήρχε ανάμεσα στον παλμό που δημιουργήθηκε από τους Έλληνες οπαδούς, σε σχέση με εκείνον που προσέφεραν οι ξένοι, αλλά η πραγματικότητα δεν αλλάζει και ευτυχώς για την διοργάνωση, τα νούμερά της δεν «έπεσαν» καθόλου. Αντιθέτως, «εκτοξεύτηκαν στο ιστορικό υψηλό των 40,56 εκατομμυρίων, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 81% σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν», όπως ανέφεραν οι άνθρωποι της Euroleague Basketball.
Τα νούμερα αυτά αποδεικνύουν ότι η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση είναι στα καλύτερά της και η σχέση της με κοινό/θεαματικότητα είναι άριστη.
Αναλυτικά τα όσα αναφέρει το Δελτίο Τύπου της Euroleague Basketball:
«Η EuroLeague Basketball είναι περήφανη που ανακοινώνει πρωτοφανή επιτυχία στις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Final Four του 2025, το οποίο διεξήχθη για πρώτη φορά στην ιστορία στο Άμπου Ντάμπι.
Αυτό το ορόσημο ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική προτεραιότητα της EuroLeague να προσεγγίσει νέες αγορές και κοινό πέρα από το παραδοσιακό της πεδίο δράσης, και τα ψηφιακά αποτελέσματα υπογραμμίζουν περαιτέρω τον αυξανόμενο παγκόσμιο αντίκτυπο της Λίγκας και την ισχυρή εμπλοκή της με τους οπαδούς παγκοσμίως.
Εκτός από τους χιλιάδες οπαδούς που γέμισαν ασφυκτικά την Etihad Arena από τις 23 έως τις 25 Μαΐου, εκατομμύρια ακόμη παρακολούθησαν την τελική φάση της Λίγκας από τις συσκευές τους, μέσω του εκτεταμένου οικοσυστήματος κοινωνικών μέσων, οδηγώντας τη Λίγκα σε νέα ρεκόρ.
Η αλληλεπίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εκτοξεύτηκε στο ιστορικό υψηλό των 40,56 εκατομμυρίων, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 81% σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν. Αυτή η αξιοσημείωτη αύξηση υπογραμμίζει την ισχυρή σύνδεση της EuroLeague με το παθιασμένο κοινό της και την αυξανόμενη παγκόσμια παρουσία της.
Οι επίσημοι λογαριασμοί του πρωταθλήματος κατέγραψαν διψήφια αύξηση σε όλους τους βασικούς δείκτες του κλάδου, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς στην απόδοση των ψηφιακών αθλητικών μέσων. Οι εμφανίσεις και η αλληλεπίδραση παρέμειναν οι ταχύτερα αυξανόμενες μετρήσεις, με 208,6 εκατομμύρια εμφανίσεις και 9,71 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 55% και 43% αντίστοιχα, από το Final Four του 2024.
Μόνο στους επίσημους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης της EuroLeague, οι προβολές βίντεο ανήλθαν σε 100,6 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 21% σε ετήσια βάση, επιβεβαιώνοντας τον κεντρικό ρόλο του δυναμικού περιεχομένου βίντεο στην ενίσχυση της εμπλοκής των οπαδών. Αυτά τα ορόσημα αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη σημασία και εμβέλεια του EuroLeague Basketball στον ψηφιακό χώρο.
Το παγκόσμιο κοινό της Euroleague απόλαυσε μια καθηλωτική ζωντανή εμπειρία μέσω YouTube και TikTok, με το καστ του podcast Euroleague & Friends καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Final Four. Αυτό το δυναμικό ζωντανό πρόγραμμα παρουσίασε μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες προσωπικότητες από την κοινότητα μπάσκετ της Euroleague, με τους παρουσιαστές Ντενίζ Ακσόι, Ντέιν Αρλάουκας, Σανί Μπλατ, Βασιλική Καραμούζα και δημιουργούς περιεχομένου SBB UK να παρέχουν συναρπαστικό περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο.
Οι ζωντανές εμπειρίες έφεραν τους οπαδούς πιο κοντά σε θρύλους του μπάσκετ, όπως οι Ντέιβιντ Μπλατ, Μάικ Μπατίστ, Δημήτρης Διαμαντίδης, Σι Τζέι ΜακΚόλουμ, Μπόγκνταν Μπογκντάνοβιτς και Μάικ Τζέιμς, μετατρέποντας την παραδοσιακή κάλυψη σε έναν διαδραστικό κόμβο για αποκλειστικές πληροφορίες, ιστορίες και ψυχαγωγία που συνδεόταν απευθείας με το κοινό σε πραγματικό χρόνο.
Η επίσημη ιστοσελίδα της Λίγκας, Euroleague.net, πέτυχε επίσης εξαιρετικά αποτελέσματα, δημιουργώντας 3,4 εκατομμύρια προβολές σελίδας — αύξηση 50% σε σύγκριση με πέρυσι — και προσελκύοντας 567.000 χρήστες, αύξηση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Final Four.
Με συνεχή δυναμική και καινοτόμο περιεχόμενο στον πυρήνα της, η EuroLeague Basketball παραμένει στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής εμπλοκής στην παγκόσμια αθλητική ψυχαγωγία».
