Το παράδοξο του Μουντιάλ: Η Σενεγάλη με 0 βαθμούς έχει ελπίδες πρόκρισης ενώ ομάδες με τρεις βαθμούς ίσως μείνουν εκτός

Το φετινό Μουντιάλ έχει αρκετές ιδιατερότητες και μία εξ αυτών είναι το γεγονός ότι η Σενεγάλη και το Ιράκ είναι ακόμα ζωντανοί για πρόκριση παρά τη μηδενική συγκομιδή, ενώ ομάδες με τρεις βαθμούς, ενδέχεται να μείνουν εκτός συνέχειας.

Ο Σαντιό Μανέ της Σενεγάλης / Πηγή: Getty
Ο Σαντιό Μανέ της Σενεγάλης / Πηγή: Getty

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η δράση στο φετινό Μουντιάλ, με τη δεύτερη αγωνιστική των ομίλων να φτάνει σιγά - σιγά, στο τέλος της.

Σε 10 από τους 12 ομίλους, έχουν διαμορφωθεί συγκεκριμένα δεδομένα αναφορικά με την πρόκριση, με αρκετές ομάδες να είναι ήδη μαθηματικά εκτός συνέχειας.

Αϊτή, Τουρκία, Τυνησία και Ιορδανία έχουν αποκλειστεί ήδη, καθώς δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν κανέναν βαθμό μετά από δύο αγωνιστικές.

Με μηδέν βαθμούς έχουν βρεθεί, Σενεγάλη και Ιράκ μετά τις δύο πρώτες «στροφές» των ομίλων, όμως διατηρούν ακόμα ελπίδες πρόκρισης! Ο λόγος είναι το γεγονός ότι τίθενται αντιμέτωπες την τελευταία αγωνιστική και αν υπάρξει νικητής, θα έχει πιθανότητες να προκριθεί.

Ιδιαίτερα η Σενεγάλη θα μπορεί να διεκδικήσει τη θέση της στους «32», αν τερματίσει τρίτη στον όμιλο, καθώς έχει διαφορά τερμάτων -3, η οποία θα γίνει -2 στη χειρότερη περίπτωση, αν νικήσει το Ιράκ και σύμφωνα με τον αλγόριθμο του Football Meets Data, θα έχει τουλάχιστον 72% πιθανότητες πρόκρισης!

Για το Ιράκ τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, αφού η διαφορά τερμάτων του, είναι στο -6. Το οξύμωρο της υπόθεσης, είναι ότι υπάρχει ενδεχόμενο ομάδες όπως η Αυστραλία, η Παραγουάη, η Αυστρία ή η Αλγερία, ενδέχεται να μείνουν εκτός συνέχειας εν ηττηθούν την τελευταία αγωνιστική των ομίλων, ανάλογα με τη διαφορά τερμάτων, με την οποία θα καταλήξουν.

Θυμίζουμε ότι στους «32» προκρίνονται οι οκτώ καλύτεροι τρίτοι από τους 12 ομίλους.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δεν σταματάει να αποθεώνει τον Μέσι ο Ζλάταν: «Ευτυχώς χάνει πέναλτι και θυμόμαστε ότι είναι... άνθρωπος»