Τσάπρας: «Όνειρο ζωής ο Παναθηναϊκός - Ενδιαφέρθηκαν κι άλλες ομάδες, αλλά Αλαφούζος και Κοτσόλης με έπεισαν»

Ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας παραχώρησε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού, χαρακτηρίζοντας την επιλογή του ως «όνειρο ζωής».

Ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας υπογράφει το συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό / Πηγή: InTime
Ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας υπογράφει το συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό / Πηγή: InTime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ιδανικό φινάλε είχε για τον Παναθηναϊκό το «σίριαλ» της μεταγραφής του Τριαντάφυλλου Τσάπρα, με τον 24χρονο δεξιό μπακ να υπογράφει συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας με το «τριφύλλι».

Στις πρώτες του δηλώσεις έκανε λόγο για ένα «όνειρο ζωής» που εκπληρώθηκε, ενώ παράλληλα μίλησε για τους στόχους του με τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Όπως τόνισε η προσέγγιση που δέχθηκε από τους Γιάννη Αλαφούζο και Στέφανο Κοτσόλη ήταν αυτή που τον έκαναν να επιλέξει τον Παναθηναϊκό, αν και υπήρχε ενδιαφέρον από άλλες ομάδες.

Τέλος, μίλησε για τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά του, τονίζοντας ότι του αρέσει να είναι ένα «επιθετικό μπακ», που όμως δεν αμελεί τα αμυντικά του καθήκοντα. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του: 

«Όταν έμαθα για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού, χάρηκα εννοείται πάρα πολύ. Είναι ένα όνειρο για κάθε παιδί να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό, έναν τεράστιο σύλλογο. Δεν είχα δεύτερες σκέψεις. Νομίζω είναι το καλύτερο για μένα.

Μίλησα με τον πρόεδρο, με τον τεχνικό διευθυντή, τον κ.Κοτσόλη. Έπαιξε πάρα πολύ σημαντικό ρόλο, με έκαναν να νιώσω πολύ ωραία. Μου έδειξαν ότι με θέλουν πάρα πολύ στην ομάδα και ήταν σημαντικό αυτό στο να πάρω την απόφαση.

Μπορεί να υπήρξε ενδιαφέρον κι από άλλες ομάδες, αλλά ο λόγος που πήρα αυτή την απόφαση ήταν για τον τρόπο που μου μίλησαν ο πρόεδρος και ο τεχνικός διευθυντής, που με έκαναν να νιώσω τόσο άνετα. Ο Παναθηναϊκός από την πρώτη στιγμή μου έδειξε το πόσο πολύ με ήθελε σε σχέση με τις άλλες ομάδες.

Αυτά που μπορώ να προσφέρω στον Παναθηναϊκό, είναι -εννοείται- το 100% σε κάθε αγώνα, είτε είναι ένα λεπτό, είτε 90, όσο χρειαστεί. Μου αρέσει το επιθετικό στυλ, να ανεβαίνω, να δημιουργώ και να είμαι αυτός που πρέπει στην άμυνα.

Το να φοράς τη φανέλα του Παναθηναϊκού, όπως είπα είναι ένα όνειρο ζωής για κάθε παιδί, έτσι και για μένα. Είναι κάτι μαγικό και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που το κατάφερα. Έχω μιλήσει με τον Κάτρη που ήμασταν συμπαίκτες στην προηγούμενη ομάδα (σ.σ. Λεβαδειακό), μου εξήγησε κάποια πράγματα, με καθοδήγησε λίγο και είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαστε συμπαίκτες από εδώ και πέρα.

Έχω αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό ως αντίπαλος, η ατμόσφαιρα ήταν εξαιρετική, ο κόσμος στήριζε από την αρχή ως το τέλος και είμαι πολύ χαρούμενος που θα το ζήσω κι εγώ αυτό. Στόχος είναι κάθε χρονιά το πρωτάθλημα κι όσα περισσότερα τρόπαια μπορούμε να διεκδικήσουμε. Και μία πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη.

Θα ήθελα να πω στον κόσμο του Παναθηναϊκού ότι θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, σε κάθε ματς ξεχωριστά και στο τέλος όλοι να είμαστε χαρούμενοι. Σε έναν χρόνο από τώρα, θα ήθελα να έχουμε κερδίσει το πρωτάθλημα, το Κύπελλο και μία τρομερή πορεία στην Ευρώπη».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google