Τσοπούλου και Καλαμαρίδου σήκωσαν το Ios Masters 2026
Κωνσταντίνα Τσοπούλου και Μυρτώ Καλαμαρίδου επικράτησαν των Ντανιέλα Αντρέου κι Έλμπα Παέζ με 2-0 σετ και κατέκτησαν το Ios Masters 2026.
Οι πρωταθλήτριες Ελλάδας Κωνσταντίνα Τσοπούλου και Μυρτώ Καλαμαρίδου έκαναν επίδειξη δύναμης στη παραλία Μυλοπότα της Ίου και κατέκτησαν τον τίτλο, στο πρώτο τουρνουά Masters χωρίς να χάσουν ούτε σετ, φτάνοντας έτσι στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Ios Masters 2026.
Οι Ελληνίδες στον τελικό της διοργάνωσης που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ-2 ΣΠΟΡ πήραν μεγάλη νίκη κόντρα στις Ισπανίδες Ντανιέλα Αντρέου, Έλμπα Παέζ με 2-0 (21-19, 21-14) σετ και πήραν το χρυσό μετάλλιο.
Ο τελικός ουσιαστικά κρίθηκε στο πρώτο σετ, με την Τσοπούλου και την Καλαμαρίδου να βρίσκονται πίσω με 16-19 αλλά με σερί 5-0 έκαναν το 21-19. Στο δεύτερο σετ, οι πρωταθλήτριες Ελλάδας πήραν από νωρίς προβάδισμα (12-6, 14-7) και η Τσοπούλου έδωσε τη χαριστική βολή για το τελικό 21-14.
Οι δηλώσεις των Ελληνίδων
Η Μυρτώ Καλαμαρίδου δήλωσε: «Ήταν σημαντικό και κομβικό το πρώτο σετ. Μας τόνωσε την αυτοπεποίθηση. Ήμασταν συγκεντρωμένες, παρά κάποια λάθη που συνέβησαν. Είχαμε υπομονή, το θέλαμε πολύ και τελικά κατακτήσαμε τον τίτλο. Στόχος μας είναι και φέτος το πρωτάθλημα και αυτό είναι το σκεπτικό μας».
Η Κωνσταντίνα Τσοπούλου ανέφερε: «Από την αρχή του αγώνα στόχος μας ήταν να παίξουμε χαμηλές μπάλες, δεδομένων των συνθηκών. Το διατηρήσαμε σε καλό επίπεδο και στο δεύτερο σετ παίξαμε πολύ καλή άμυνα, ενώ τελειώσαμε και τις κόντρα μπάλες, κάτι που δεν είχε συμβεί πολλές φορές στο πρώτο σετ».