Αγγελόπουλος για τη Sunel Arena: «Παραλάβαμε ένα χρέπι, με ιδρώτα και εκατομμύρια θα δημιουργήσουμε το καλύτερο γήπεδο»
Ο Μάκης Αγγελόπουλος αναφέρθηκε στη Sunel Arena και την προσεχή υπογραφή σύμβασης για τα επόμενα 49 χρόνια που θα φέρει στην ΑΕΚ το δικό της «σπίτι».
Για όλους και για όλα μίλησε ο Μάκης Αγγελόπουλος στη μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε στην Cosmote TV.
Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ ΑΕΚ αναφέρθηκε στο θέμα του γηπέδου, με την επικείμενη παραχώρηση της Sunel Arena για 49 χρόνια, τονίζοντας πως η ομάδα παρέλαβε ένα γήπεδο... χρέπι και το διαμορφώνει σε ένα από τα καλύτερα γήπεδα, αποκλειστικά με δικούς της πόρους.
Στην τοποθέτησή του ο Αγγελόπουλος τόνισε:
«Είναι η πρώτη αξιοποίηση Ολυμπιακού ακινήτου στη χώρα. Ακολούθησε ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός. Είχε ρεκόρ στο Κοινοβούλιο με 285 ψήφους και 15 παρών. Έχουμε ένα κοινοβουλευτικό παράσημο και αναγνώριση όσων κάνουμε εκτός γηπέδου, από το σύνολο του Κοινοβουλίου για όσα προσφέρει η ΑΕΚ. Παραλάβαμε ένα χρέπι. Με ιδρώτα, κόπο και πολλά εκατομμύρια θα δημιουργήσουμε ένα από τα καλύτερα γήπεδα αποκλειστικά με δικούς μας πόρους».