Αγγελόπουλος για το ενδεχόμενο παραχώρησης της Sunel Arena στον Ολυμπιακό: «Έγινε μια πρώτη προσέγγιση»
Ο Μάκης Αγγελοπουλος πήρε θέση για το ενδεχόμενο της προσωρινής μετακόμισης του Ολυμπιακού στη Sunel Arena την ερχόμενη σεζόν.
Ένα από τα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος στη μεγάλη συνέντευξη του Μάκη Αγγελόπουλου ήταν το ενδεχόμενο παραχώρησης της Sunel Arena στον Ολυμπιακό. Ο ισχυρός άνδρας της Ένωσης τόνισε πως έγινε μια πρώτη προσέγγιση από τους Πειραιώτες, ωστόσο για την ώρα δεν έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος.
Μιλώντας στην Cosmote TV ο Μάκης Αγγελόπουλος τόνισε:
«Υπάρχει μια προσέγγιση από τον Ολυμπιακό να τον εξυπηρετήσουμε για κάποιο διάστημα. Έχει γίνει μια πρώτη προσέγγιση. Δεν υπάρχει κάποια συμφωνία. Στο τέλος της ημέρας θα το δούμε, έχει να κάνει με εμπορική συμφωνία. Εκτός γηπέδου προσπαθούμε να εξυπηρετούμε και να βοηθάμε όλο τον κόσμο. Θέλουμε να μεγαλώνει η πίτα.
Το 2020 παρ' ότι είχαμε την πίκρα για το πρωτάθλημα αφήσαμε στην άκρη λεφτά για το πρωτάθλημα. Ο Ολυμπιακός ήταν στην Α2 από επιλογή. Αφήσαμε χρήματα στο τραπέζι για να εξυπηρετήσουμε το σύνολο. Είχαμε έναν χορηγό που έπρεπε να δώσει ένα υπόλοιπο και τον στείλαμε στον ανταγωνισμό να δώσει χρήματα στις ομάδες. Αυτή είναι η φιλοσοφία της ΑΕΚ. Δεν θα πάμε να σκάψουμε γήπεδα».